...

fredag 8. juli 2011

Bilder frå ei ny interiørreportasje, og tusen takk :)



Hei alle der ute! Tusen takk for alle fine helsingar i går! Eg registrerar at det etter kvart er MANGE herlege bekjentskap eg har fått via bloggen. Får nesten panikk av å tenkje på at eg ikkje hadde kjent dokke viss eg ikkje hadde byrja å blogge? For kven skulle smilt til meg via nettet då? :) I dag er her litt dagen derpå stemning, og eg lovprisar oppfinnelsen av oppvaskmaskina, og flyttar på kakerestar. Har eit håp om at neste pulje som trer inn i huset også et opp alt som står igjen. Eg hadde ein flott dag i går. Den byrja allereie klokka tolv om natta, med fjelltur til ein liten snøbre. Der fekk eg nyte solnedagangen mot midnatt, og ta bilder, akkurat slik som eg hadde håpa på. I går gjekk dagen med til besøk, koselege telefonar, og stadige små besøk innom Draumesidene og FB, for å lese alle fine helsingar. Heilt utruleg, som sagt. Sidan eg ikkje er så god på å ynskje meg ting, fekk eg pengar og gåvekort i presang. Eg GLEDER meg slik til å reise på handletur!!! Tipper på at eg då både har eit visst nytt objektiv i posane, og også ein lampe når eg køyrer heim. Og ein ny ryggsekk. Alt står på ynskjelista som eg faktisk klarte å komponere i forgårs, litt for seint til at folk kunne benytte seg av henne.

I dag har eg lyst til å gje ein visuell presang til alle dokke der ute. Eg vil dele bilder frå den flotte eigendommen eg fekk lov å fotografere for nokre veker sidan. Gunn og Finn bor i Ålesund, og det vesle, vakre huset ved vatnet er deira sommerbolig. Dei bur ellers i eit hus ca. 15 min.unna. Første del av serien er frå uteområdet deira, ein draum i seg sjølv...


 Nede ved vannkanten finn du fleire herlege sitjegrupper, med skjønne puter, pledd og skinn...

Eventyret om Snehvit, passar perfekt inn i hagen...

Var vel her eg verkeleg bestemte meg for å kjøpe Adirondack stolar.
 Herleg avslappa stemning inntil naustveggen...


Daybed for ein drøymar...


Lysthuset er perfekt til avslapping også på dagar med dårleg vèr.
 Bak er det planlagt utedusj, med vegg i naturstein.


Nok ein herleg avslapningsplass under eit stort tre.
Gunn er fantastisk flink til å tilføre fargar, både
inne og ute.

Det perfekte sommarhuset? Etter mi meining; ja :)
 I neste innlegg får du bli med inn! Gled deg!


Ha ei skjønn helg!

Klem
Elin

8 kommentarer:

  1. Drømmeplass♥
    Glede meg til fortsettelsen☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. Du hvor deilig!! nspirerende bilder....ønsker meg sånne stoler til kjæresten min sin hytte...han er ikke helt med (enda...)
    Fortsatt god sommer!
    Klem, M

    SvarSlett
  3. Åååå :) Vil også ha solstolene :)
    Her var det sommerfint!!

    mvh bergfrua

    SvarSlett
  4. Gratulerer som nybakt 40 åring. Så herlig.
    Nydelige bilder fra et vakkert sommerhus. Sukk...tenkt å eid noe sånt.
    Ønsker deg en fin helg
    Klem tove

    SvarSlett
  5. For ein flott stad...

    god helg klem :-)

    SvarSlett
  6. Ja, ja, jeg sa det en dag på forskudd og får gjenta det en dag på etterskudd: Grattis med dagen!

    SvarSlett
  7. Til lukka med overstått feiring!

    For eit fantastisk hus med like fantastisk hage! Om eg ein gong vinn i Lotto skal eg kjøpe akurat eit slikt (sjølv om eg tvilar på at det fins fleire..)

    God helg!

    SvarSlett
  8. Virkelig et flott sted du har besøkt. Likte så godt lysthuset. :)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!