...

mandag 27. september 2010

Målet mitt



Bilde : Hustadnes.net

Dei som har lest bloggen min ei stund, veit at å erobre Bladet i 2010 var eit mål som eg hadde i vår. Eg var veldig lei meg når eg sat ved det vakre vatnet i går (sjå innlegg under), og visste at eg var kanskje ein time unna målet mitt. Men at eg ikkje klarte å gjennomføre dette i år. Eg såg telta på andre sida av vatnet, og visste at hjelparen min var oppe i fjellet med ein glad gjeng. Medan eg sat slik, slo det heldigvis inn i hovudet, kor uendeleg heldig eg er, som har friske bein og kropp som kan ta meg med opp i fjellheimen, med sekk og tungt kamera!!! Eg gjekk åleine, til ein stad eg aldri har vore før, over ein times biltur kvar veg, med fergetur midt inni der. Dette er fantastisk, tenkte eg då :) Og det er slike tankar vi skal ta med oss vidare.


Bak denne kløfta til venstre, ligg Bladet. Eg håpte å få tatt eit bilde,
men det er ikkje synleg frå dalen.

Takk for så mange fine ord i går kveld, nok ein gong. Let Carola synge vidare her inne,
er så glad i Blott en dag, nydeleg sang, og nydeleg tekst.


"Som din dag, så skall din kraft ock vara,"* detta löfte gav han mig.
[* 5 Mos 33, 25]

Dette må vere ein flott ting å ta med seg vidare, i ei ny uskreven veke.

God klem

Elin

 


10 kommentarer:

  1. Nydelig innlegg, Elin. Takk for gode ord fra Bibelen. Godt å bli minnet på det. Blott en dag, er virkelig en flott sang. Håper du når målet ditt en dag! :)

    Kjempefin knaggrekke under her.

    SvarSlett
  2. Heisan Elin ;)
    synes du er tøffe eg --- og du, fjellet ditt er der seinare også, og da har du nye mål du kan SETTE deg ;)

    eg har heller ikkje nådd mine mål for sommeren, men eg klager ikkje ( berre litt ;)
    skulle vert på så mange turer, skulle gjort så mye, skulle vert i så mye bedre form -- MEN -- som du skriver, vi har føtter som fungerer begge to, og da får det andre komme etterkvart

    NYT dagen --- klemma fra monika

    SvarSlett
  3. Så fint innlegg! Ikke gi opp! Det kommer nye dager med nye muligheter. God klem!

    SvarSlett
  4. syns du er flink jeg!! Vet at det er bittert og vanskelig å ikke nå mål man setter seg og har selv opplevd at man setter pris på "enklere utgave av målet" :) det er jo en kunst å kunne glede seg over småting og ikke gi opp om de store målene virker langt unna og jeg syns du er flink til å fylle livet ditt med fine minner og skatter av opplevelser :)

    Det blir lite blogging fra denne kanten for tiden og lite kommentarer men jeg koser meg med innleggene du lager og har alltid bloggen din oppe for å høre på musikken du har når jeg pusler hjemme ;)

    Ha en strålende høstuke :)

    klem

    SvarSlett
  5. vakker natur..vakre bilder Elin :)
    som du skriver..så skal vi være takknemlig for friske bein som bærer oss nesten dit vi vil ;) det er viktig å sette seg mål..men også viktig å se at vi kanskje ikke alltid når dem helt og fullt..

    nyt fineværet min gode venn..jeg har fri og skal ta meg en tur ut i sola ;))
    god klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  6. Nyyyydelig Elin,syns du ska ha det målet der til du en dag greier det jeg. Ser skikkelig tøft ut! Du må love å få noen til å ta bildet av deg når du henger i lufta da :-) Ha en flott uke Elin,idag skal jeg til legen,lurer virkelig på hva han skal finne på.Lå å hosta til halv 4 inatt, å var kvalm etter konjakken jeg drakk i helga,(mot hosten min).Så endte det med at Alfred stod opp å kasta opp. For en gjeng!

    SvarSlett
  7. For et herlig innlegg, Elin:) Vi blir så rørt!! Vi VET at du kommer til å klare målet ditt en gang:) Det er vi 100 prosent sikre på:)

    Stor klem fra tvillingene:)

    SvarSlett
  8. Så vakkert og fint skrevet Elin...

    drømmer skla vi ha...noen blir satt ut i livet... mens andre forblir en deilig drøm..

    men man skla aldri gi seg... når man har satt seg et mål...ikke før man har prøvd alt hva man kan... og det gjør jammen meg du...
    Så viktig at man kan glede seg over at man er så frisk som man er...

    En DAG elin vil du gjerne nå målet ditt...

    En varm klem til deg igjen =))=)

    SvarSlett
  9. Ja, det er viktig å ha mål, Elin, men like viktig er det, som du oppdaga i går, å kunne gle seg over det ein KAN og FÅR TIL. I det ligg det ein rikdom som vi vanskeleg kan fatte. Du Elin, klarer veldig mykje!

    Tusen takk for den vakre sangen "Blott en dag".Tårene renn når eg høyrer han. Vi hadde denne sangen som solo i mors gravferd, det var ein sang ho sette stor pris på, og ho sang han ofte.

    Varm klem, Regina

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!