...

søndag 24. mars 2013

Påske på soverommet | Easter in the bedroom

 
 
 
 
 
 

 
 

 
 

 
 

 
 

 
 
 
 
 

 
 

 
 


 

 
Puter med fjør, Halvor Bakke, serveringsbrett tre,
tøfler Shepherd, vannflaske, kopp MilleMoi
Alt frå Herlighet
 
 
Fantastisk morgen! Vakna i sekstida, og konstaterte at det vart ein kjempedag! Frokost på senga; JA eg har hatt det :) Ikkje slik kvar dag, skal innrømme det! Men ein super start på ein dag som har vore innhaldsrik og utfordrande. Eg har vore på min første skitur på fleire år. 3 km, med appelsinpause og soling i bakken framfor setra. Vindstille og alldeles fantastisk! Kjenner at eg har brukt kroppen, og veit at morgendagen vil innehalde smerter. MEN det er verd det!
 
 
Vil ynskje alle ei flott påske!
Eg stikk kanskje innom bloggen igjen?
 
 
 
Elin
 
 
 


14 kommentarer:

  1. For en perfekt start på dagen da :)
    Nyt påsken!

    SvarSlett
  2. The pictures are beautiful, as always! The pillow with feathers is very delicate!!!

    SvarSlett
  3. Snyggt snyggt snyggt! Vilken fräck kudde med fjädrar! En sådan morgon skulle man ha varje dag :-) Härligt!! Ha det gott!

    SvarSlett
  4. Det hørtes jammen meg ut som er herlig dag! Men med en så flott start måtte den jo bli god :) nydelige bilder, så utrolig deilig ut :)

    SvarSlett
  5. Det hørtes kjempeflott ut Elin og så utrulig herlige bilder:)nydeligt du har det!
    Ønsker deg ei flott påske!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Så bra!!!

    Riktig god og glad Påske til deg og dine @-}--

    ps: lekre ting på bileta :-)

    SvarSlett
  7. Det er så HERLIG å følge deg for tiden! Selv om du fremdeles opplever smerter, så strååååler du! Er så glad for det! Klem

    SvarSlett
  8. Herlege bilde og inspirasjon. Vert Gla... :-) Ha ei din påske!!

    SvarSlett
  9. Så flotte bilder..
    Ønsker deg ei flott påske..:-)
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  10. Å så herlig!!! :)

    SvarSlett
  11. Kjempefine bilder som alltid Elin:) Herlig pute!
    Kanskje jeg ser deg på Herlighet en dag, er stadig innom der:)

    Riktig god påske til deg!

    Klem Therese

    SvarSlett
  12. Åhhh, så nyyydelige bilder! Såååå koselig!

    Ønsker deg en herlig uke og en riktig god påske!

    SvarSlett
  13. whow so nice and cosy!!

    I wish you a happy easter.
    klem
    Stína

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!