...

mandag 25. mars 2013

Lillebror og Blafre-egg :)





Det er spennende med påske! Det synes både eg og lillebror!
Vi har fått besøk, kveldane er lyse og lange, dagane meir som eventyr!
Og innimellom kjem det overraskelsar. Søte sådan ;)
No er det ikkje sikkert at ein treng ein heil kartong med egg?
Trur det er nok med eitt?
 
 
Blafre sine metallegg er fargerike og har plass til
masse godteri. Og sidan vi allereie har starta
med snoping, må det vere litt plass viss
det skal vare heile påska?
 
 
Blafre-egga finn du på Herlighet.
 
 
Såg akkurat vèrmelding for resten av veka,
og eg må seie at eg GLEDER meg til fortsettelsen!
Gjett om eg skal på skitur igjen!
 
 
Tusen takk for alle fine kommentarar!
Eg setter sånn pris på alle tilbakemeldingar!
 
 
 
Elin
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Det var fine påskeegg!! Og skikkelig varige ihvertfall :) Kan nesten brukes som matboks :)

    Ha en fin påske :)

    Klem fra Nina
    drømmevillaen.no

    SvarSlett
  2. Så nydelige påskeegg og jammen er det godt når dei er gult med snop:)herlig bilde:)

    Fine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  3. Kjempefine påskeegg! Våre påskeegg er italienske i år etter herlig Romatur.

    Fin påske til deg Elin! Er så glad på dine vegne at du opplever så mye positivt nå:)

    SvarSlett
  4. Ønsker deg en riktig god påske!

    SvarSlett
  5. Dei var koselige !!
    kos dåke mase i påska!Ønsker dåke ei fantastisk uke!!
    klem

    SvarSlett
  6. Stor påskram till dig!
    Önskar dig en underbar helg!
    Kram Raina

    SvarSlett
  7. HERLIGE Bilder av gutten din! Benytter meg også og si GOD PÅSKE:=)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!