...

fredag 8. mars 2013

Grønt - ja takk! Påskestemning på stova | Green? Yes please! Easter in the livingroom

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Bronsefuglar, OiSoiOi, bronseegg, Broste. HERLIGHET
 
 
Flinke Susanne på MILLE FLEURS i Ålesund prøvde å overtale meg til å putte inn grønne planter i huset sist haust. Og sjølv om eg er STOR Daniella Witte fan, var eg ikkje klar for dette. Men NO er eg klar! Det minner meir og meir om vår ute, og eg ikkje mindre enn ELSKAR planta som vart med heim frå bytur i går. Får jo godt humør av å sjå på henne?
 
Og så er det jo snart påske også?
Må finne fram egga eg laga for nokre år sidan med DYMOtekst på;
er ikkje lei av dei enno? Og enkelt å lage!
 
 
 
God helg til alle!
 
 
Elin
 
 
 


13 kommentarer:

  1. NYDELIG:) Har du malt med lakk over gulvet, hvis du har malt det...?:)

    SvarSlett
  2. Så fine billeder også med grønt.
    God weekend til dig.
    Klem Lonni

    SvarSlett
  3. Beautiful pictures! :) I love the little birds :)!

    SvarSlett
  4. wie immer wundervolle Bilder.
    TOLL !
    Liebe Grüße
    petra

    SvarSlett
  5. Bare så nydelig og vårlig med litt grønt! Ha en fin dag :-)

    SvarSlett
  6. Kjempe nydelige og freshe bilder :)
    Riktig god helg til deg.
    klem Pantonejane

    SvarSlett
  7. Så utrulig nydelige bilder Elin men hihi det har du jo alltid og fineste heimen som eg blir så inspirert av og eg må sei at grønne planter friska veldig opp,kanskje eg skal få inn ei plante eg og:)

    Fine helg til skjønne deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  8. So nice! I love the pictures!

    SvarSlett
  9. Snyggt, snyggt, snyggt!! Gillar allt!!! Ha en riktigt go kväll!

    SvarSlett
  10. Så friskt og flott det ble med det grønne! Og takk for bloggtips! Ble fort en bloggfavoritt her og;)
    Flotte bilder i dag- som alltid!
    Ønsker deg en fin helg!
    Klem Monica

    SvarSlett
  11. finaste ståvo...

    stikk gjerne innom give awayen min... kul svart lexington stjerne.... trur elin kan få plass t den...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  12. Så fint og stilig du har det!!
    Fint med påsekferie og vår i sikte! Fant to krokus i dag, ekte vårtegn!!
    Fin helg videre!
    Siri

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!