...

søndag 3. mars 2013

Changes in the livingroom | Forandringar på stova

 
 
 
 
 

 
 

 
 

 
 
 
 
 

 
Pute med trykk Dorte Agergaard, linpute Himla, lysestakar Freemover
alt frå HERLIGHET
 
 
Og stolen, også frå same butikken. Elskar alt saman. Det skal ofte ikkje så mykje til for å forandre eit heilt rom? Eg er veldig svak for mørk lilla tulipanar, og det blir nok fleire slike bukettar i heimen her før våren kjem. Kjekt å vere i gang med blogging igjen, eg elskar å ta bilder, og kjekt å dele min inspirasjon med andre.
 
Eg er også å finne på Instagram, søk på draumesidene
 
Dette er mitt første sponsa innlegg for Herlighet.
det kjem nok mange slike framover. Så får den som vil dømme
meg, eller ha forståelse for at blogginga tek så mykje
tid, at eg har valt å ha igjen litt for arbeidet.
 
Eg garanterer at det framleis vil vere MIN inspirasjon
og MINE idèar. Eg merkar alle slike innlegg
med etikett under.
 
 
Ha ei nydeleg ny
marsveke alle saman!
 
 
 
Elin
 
 
 
 


15 kommentarer:

  1. Nydelige bilder.
    Lekker stue du har.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk AC!
      Ynskjer deg også ei kjempefin veke!

      klem,
      elin :)

      Slett
  2. Såååå fint! Behåller du stolen? Visst är det Fremover-ljusstakar? Såg massor med såna i olika färger tillsammans i en butik, så snyggt!

    Ha en fin söndagkväll.

    Kram Lena

    SvarSlett
    Svar
    1. Har SÅÅÅ lyst på den stolen :) Og ja; det er Freemover lysestakar. Skulle gjerne hatt menge i ulike farger! Takk for fin kommentar!

      klem,
      elin :)

      Slett
  3. eg syns detta var eit flott innlegg med flotte bilder og ting, og eg forstår at du har gjort d valget, men må sei eg liker "lage sjøl" Elin bedre enn "kjøpe" Elin.... er noko med det.... inspirere i ein prisklasse og med tips andre og har råd til...

    ha ein fin kveld Elin og fin ny veke til deg! :)

    Hilsen fattiglusa Diana ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Diana

      Det er ikkje meininga at eg skal slutte med lage sjølv-innlegg, eg har drevet PR for butikkar heile veien, men har aldri tatt betalt for det. Det er einaste forskjellen. Eg har brukt ein god del pengar på interiørting, slik blir det når ein er hekta på slikt... Har prøvd å prioritere meg sjølv i det siste. Ingen puter, heller litt klede ;)Ellers skal eg jobbe med bilder og web-oppdrag for Herlighet. Vi har ein heilt klar avtale om at eg fortsetjer å blogge på min måte, med min stil.

      Ha ei fin veke!

      klem,
      elin

      Slett
  4. Hei! Så vakkert! Nydelig stue :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tuuusen takk Susan!

      Ha ei fin veke!

      klem,
      elin :)

      Slett
  5. Hei Elin!
    Så flott at du får igjen noen for reklamene- innleggene du lager! Kjempe smart for butikken og sikert veldig motiverende for deg! Jeg ser det bare som en vinn-vinn- situasjon! Kos deg med den nye fasen i ditt liv!
    Klem Monica

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Monica!
      Eg trur vi som bloggar må bli flinkare til å ta betalt i framtida. Det er riv ruskande gale å drive PR for butikkar og produkt, og ikkje få betalt for det. Blogging tek tid og energi, og er ein glimrande måte å nå ut til folk på. Men eg skal altså jobbe med andre ikkje-bloggrelaterte ting for det meste.

      Ha ei fin, ny veke!

      klem,
      elin :)

      Slett
  6. Hei Elin,

    Stilen og bildene har helt klart Elin signatur selv om du blir sponset:-) Heia deg!, og lykke til med spennende oppdrag fremover! Herlighet har jo så utrolig mye fint i mange stilarter, og sammen med dine kreative ideer blir nok dette helt topp.:)


    Fin ukestart til deg!

    Klem,
    Therese

    SvarSlett
  7. Fina bilder!

    Undrar om det är bekvämt att sitta i den fåtöljen... Jag börja bli förälskad i den... :)

    Ha en fin vecka!

    kram/Olg@

    SvarSlett
  8. Helt nydelige bilder fra deg som vanlig! Ønsker deg lykke til med samarbeidet med Herlighet, det blir nok spennende! :-)

    SvarSlett
  9. Loooovly underbara bilder följer dig på instagram. Jag heter evalevabo där oxå
    Kram
    Måste följa

    SvarSlett
  10. I love all what you did in your livingroom:) Your house looks only better and better... I can't take off my eyes:)
    regards
    Marta

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!