...

søndag 10. mars 2013

N Y R Y D D A hagestove med påskepynt

 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 



Kobberhus House Doctor, kobberegg Broste, harar og egg OiSoiOi,
alt frå HERLIGHET
 
 
 
Tenk at eg har rydda hagestova i dag! 2013-sesongen der ute er offisielt i gang! :)
O`glede! Men her er kaldt, sikkert minus inne i formiddag. Men med dunjakke, god musikk på anlegget og strålande sol på utsida fann eg motivasjon til å setje i gang. Påskepynten i år blir enkel, lite fargar trur eg? I fjor hadde eg knall gult og rosa, i år går det i kobber og grønt. Skal i alle fall investere i fleire grøne planter framover, berre ELSKAR den eg tok i hus før helga! Lyser opp heile huset.
 
 
Det blir garantert meir hagestoveblogging i vekene som kjem, mange som har etterlyst slike innlegg. Og kanskje kjem vindua på plass i løpet av våren? Dei har stått og venta i kjellaren i halvtanna år. Men desto kjekkare når dei først kjem på plass! Den som ventar på noko godt...
 
 
 
Ynskjer alle ei FIN veke!
 
 
 
Elin
 
 




10 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt i din havestue og fine bronceæg fra Broste. Dem kan vi ikke få her i Danmark endnu, ved ikke hvorfor de kommer sidst til os. Sådan er det med mange forårsnyheder desværre.
    Jeg er slet ikke optaget af forår, indretning eller noget...begravet min dejlige svigerdatter i fredags så sorg er den dominerende følelse hos os..:-(

    Det er snestorm i det sydlige Danmark idag med mange bilulykker som følge.

    Foråret som kom og gik..men sådan er det jo hvert år.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  2. Nydeleg!

    Og sola gir energi den :-)

    Fin veke til deg og dine!

    klem

    SvarSlett
  3. Her er også rydding av hagestue i gang, men det gjenstår litt før den blir like presentabel som din. Flotte bilder av flotte ting! :) (Elsker kobbereggene!)

    God søndag til deg!

    SvarSlett
  4. Din hagestue er vel herlig. Gleder meg til flere innlegg fra denne. Nydelige kobberegg! Her skinner også solen, men brrrr så kaldt det er.

    Ønsker deg en fortsatt fin søndag og en god ukestart.

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  5. a Beautiful atmosphere Elin.
    Have a nice evening and a good start of the new week.

    Warm wishes, Mea

    SvarSlett
  6. Oh - your easter decorations in white ! Very nice, love them! Would be pleased to hear once from you! Wishing you a wonderful time...hug, B.

    SvarSlett
  7. Å Elin! Det øverste bildet er noe av det vakreste jeg har sett!

    SvarSlett
  8. your easter decorations are so pretty. love them!
    rita

    SvarSlett
  9. N Y D E L I G !!!
    Skulle ønske jeg hadde hatt ei slik deilig hagestue til rådighet, da hadde jeg bosatt meg der :)

    Ha en videre strålende ny uke!

    Klem :)

    SvarSlett
  10. Så skjønne bildet ifra din flotte hagestue :)

    Nyt den nye uka
    klem sissel

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!