...

tirsdag 12. mars 2013

Kjøkkenskåp med nytt innhald

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Til å bli glad av? Herlege matoljer frå Nicolas Vahè, Herlighet.
Har kjøpt meg ganske mange ting frå denne leverandøren i løpet av det siste året. Kjekt å lage mat med slike ingrediensar tilgjengelege, og som eg har sagt før; har INGENTING imot designet på flasker, krukker osv. Lovely! Vi har fått tjue cm med snøv, som eg i alle fall ikkje trengte, men no skin sola igjen. Fantastisk vakkert ute! Kjenner eg gleder meg veldig til påske?
 
 
Nyt resten av veka!
 
 
Elin
 
 
 


5 kommentarer:

  1. Så lekkert med svart skap med innhold i svart og hvitt. Og koselig med benken under. Eller stilig er kanskje et mer dekkende ord:-) Du er flink, Elin.

    Ønsker deg en fin ettermiddag/kveld.

    Klemmer fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Vilket skåp!!! En pärla!!! :)
    Och fatet, tyckte mycket om :D
    Kram/Olg@

    SvarSlett
  3. så lekkert du har det :)

    Ønsker deg en fin kveld.

    Klem Henriette

    SvarSlett
  4. Fantastisk lekkert skap!

    Fin lørdagskveld fra
    Mrs. Monday

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!