...

søndag 4. november 2012

Tre tips til ting du kan lage sjølv før jul!

 
 
 
 
 
 
 
Her er tre DIY (do it yourself) som eg laga sist november.
Eg er i gang med eit nytt prosjekt, der idèane blir tatt vidare. Bilder kjem
seinare! Ser liknande DIY`ar over alt for tida. Eg vart inspirert av bl.a. OiSoiOi i fjor.
 
Det å lage stjerner av greiner er i alle fall enkelt.
Lag to trekantar, og fest dei over kvarandre. Du kan bruke både streng og
hyssing. Du kan bruke greiner frå tre, eller drivved. Berre fantasien som setjer grenser!
 
Lykke til!
 
 
Elin
 
 


15 kommentarer:

  1. Elsker stjerner!
    Disse drivved stjernene er så kule, lagde faktisk noen i fjor, også inspirert av oi soi oi ;)
    men fikk de ikke til å holde sammen godt nok. Fikk ett tips om å bruke strikk, skal prøves i år ;)
    Nydelig blåtime i innlegget under her :)
    Du må ALDRI tro du ikke er bra nok, DU er unik!

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Flotte ting - passar jo fint fint sidan eg har fått dilla på stjerner:)

    God søndagskveld!

    SvarSlett
  3. Tusen takk for gode ideer..må ut og samle greiner ser eg :)

    finfin veke til deg!

    SvarSlett
  4. Hej!

    Vill bara säga att du har en helt fantastisk blogg, fint hem och tar så fina bilder:)

    Kram Anne

    SvarSlett
  5. Psst glömde, var har du hittat dessa underbara svart vita lampor över köksbordet? Kram Anne

    SvarSlett
  6. Kjempefin blogg du har. Liker veldig godt stilen din, og du tar så flotte bilder.

    Synes innlegget ditt om Heksejakt var så bra, at jeg like så godt lagde et innlegg på bloggen mitt om det, og siterte deg (med link til det originale innlegget).

    Håper jeg kan komme meg på blogg-treffet i Ålesund. Er det bindingstid? Har en baby som må passe inn i planene ;)

    SvarSlett
  7. Älskar dina stileben. Galen i pinnar! Jag har tänkt göra en stjärna nån dag. Får se om jag tar tag i det.

    Kram Lena

    SvarSlett
  8. Såååå fin blogg du har!!! <3 till dig!!

    SvarSlett
  9. Tusen takk for gode tips :) Må hvertfall prøve meg på en sånn stjerne!
    Ha en god ny uke :)
    Ingrid

    SvarSlett
  10. Fine tips. Stjernen på det nederste bildet har stått på ønskelisten leenge men mannen har aldri tid. Jeg bestiller, han lager. Veldig greit. Men det andre skal jeg klare selv da. Tusen takk for fine tips.

    SvarSlett
  11. Gøy med litt diy og ideer nå fremover, og ser du har sneket frem lerkekvistene. I dag var dagen for å ta mine inn også, og er sååå fornøyd med de :) Lager en egen stemning!

    SvarSlett
  12. Tack snälla för tips!!! Jag kommer nog göra den fina stjärnan!!!

    kram/Olg@

    SvarSlett
  13. Tack för svar hos mig:) Och om du tröttnar på dom så finns det en här som är villig:)))

    Kram Anne

    SvarSlett
  14. Så fine disse var,utrolig flink du.
    Er så vakkert med naturlig tre til julepynt.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!