...

fredag 9. november 2012

Alive?

 
 
 
 
 
 
idè via Inger Johanna via HER
 
 
Merkeleg at ein etter ein lang dag med mykje tenking, kjem over eit slikt blogginnlegg. Måtte berre lage mitt eige skilt med denne teksten. Det er så sant. Eg sa det for ein time sidan; ein må klare å leve og føle seg verdsatt, sjølv om ting ikkje er heilt slik som ein skulle ynskje. Så dette føler eg høgare makter må ha sendt til meg no etterpå. Ei påminning om å leve medan ein gjer det. Og ei bekrefting på at alt som har tumla rundt oppi hovudet mitt i dag, faktisk er sant.
 
Eg skreiv ein status på facebook før i kveld, "Reaching for the stars".
Og det skal eg fortsetje med. Og det håper eg at du gjer i livet ditt også.
For livet er for kort og verdifullt til berre å bli pusta i.
 
 
 
Elin
 
 


6 kommentarer:

  1. ENIG!!! Livet er til for å nytes her og nå, og ikke tenke på at alt skal bli så bra bare.... eller at alt blir bedre om 1 uke, 3 uker, 1 år, 4 år.... Positivt fokus er for meg deg viktigste i livet, og så øver jeg meg hele tiden på å være til stedet her & nå.... Mindfullnes er min inspirasjon både i jobb og familieliv:) God fredag til deg!

    SvarSlett
  2. Så sant. Reaching for the stars - så fint!

    Kram Lena

    SvarSlett
  3. Hej Norje :) så klart är det okay: tusen tack:

    Kram+/Marion

    SvarSlett
  4. Viktig å leve og å føle seg verdsatt, ja! Ha ei fin helg:)

    SvarSlett
  5. Vakkert, Elin! ♥ tar den med meg inn i helga. god klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!