...

torsdag 15. november 2012

Draumesidene + Ylva Skarp = SANT

 
 
 








 
Dagen derpå følelsen kom i andre rekkje, etter at postmannen ringde på i føremiddag!
Pakken min frå hviit rett inn i gangen! Eg ser nok verre ut enn små ungar på julaften, der eg riv i limband og hiv papir rundt meg! Endeleg! Ylva Skarp pute, trykk og postkort. Og to kjøkkenhandkle frå FERM. Nedst i pakken ei nydeleg, lita notisbok i Elin-svart og kvitt som takk for handelen-presang. Det er alltid ei fryd å få pakkar frå hviit. Dersom du også vil ha deg noko frå Ylva Skarp, er det denne nettbutikken som kan hjelpe deg her i landet.
 
Kvar alt saman havnar i huset til slutt, er ikkje godt å seie?
 
 
Elin
 
 
 


7 kommentarer:

  1. Å vad jag älskar dina bilder!

    Kram Lotta

    SvarSlett
  2. Hon är fantastiskt duktig och jag går och lurar på lite jag med men har inte kommit till skott. Jättefint:)) Kram Anne

    SvarSlett
  3. Jeg bare elsker slagbenken og skapet på kjøkkenet ditt.
    Rålekkert!

    Klem
    Sigrun

    SvarSlett
  4. Åhh herlige Ylva! Og nydelige deg! Fantastisk vakkert... Har Ylva på ønskelisten min hos Hviit jeg også, sammen med så mye annet derfra:)

    Nyt kvelden!

    Klemklem

    SvarSlett
  5. Nice!!
    Digger Ylva, og det er jo temmelig kult at man får så mye fint hos Hviit:))

    SvarSlett
  6. Vet du, jeg bare elsker huset ditt jeg<3 Spesielt kjøkkenet*sukk*
    Så nydelig denne drømmebloggen:))

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!