...

tirsdag 13. november 2012

Bloggtreff i morgen hos Herlighet med storfint besøk frå NIB jentene!

 
 
Solveig og Ann Helen. Bilde lånt frå NIB
 
Ikkje nok med at det er bloggtreff i morgen, men sjølvaste NIBjentene har meldt seg på!
Ellers har rundt 20 blide damer sagt ja til å kome. Eg fekk eit spørsmål i går, om kvar ein melde seg på. Eg har tatt imot kommentarar under dei to forrige innlega eg har hatt om temaet, og plukka opp påmeldingar via Draumesidene si FACEBOOKSIDE. Tanken rundt påmeldinga, er jo at damene på butikken skal kunne beregne sånn ca.kor mange som kjem.
 
Det er sjølvsagt mogeleg å melde seg på i dag også, under dette innlegget!
 
Eg kryssar alt eg har for at forma skal vere fin i morgen,
og at eg kjem meg ut til Herlighet!
 
22 påmelde i ettermiddag!
 
 
 
Elin
 
 
 


7 kommentarer:

  1. Og jeg som ikke er NIB-medlem enda ;)Nei da, dette blir kjempekjekt. Kjenner jeg grugleder meg da jeg ikke kjenner noen fra før og aldri vært på bloggtreff. Men slik er det å være fersking:)

    SvarSlett
  2. Ååå kor vi gledar oss!!! Blir kjekt å møte att Solveig, kjekke dame!! Og koseleg å helse på Ann Helen - for ikkje å snakke om resten av gjengen!:) Sjåast!!!

    Klem klem

    SvarSlett
  3. Svar funksjonen vil ikkje ly meg i dag? Då får eg ta det her! :) Dette er mitt første bloggtreff, etter over tre år som bloggar! Berre sånn til opplysning! :)

    SvarSlett
  4. så kjekt! helste på Solveig på Ekornes-treffet, så hyggeleg dame! :D

    ellers håpar eg på betring så eg kjem meg avgarde!
    Har fått augebetennelse på begge augene.. ser ut som at eg har grene i tre dagar i strekk!
    Ikkje får eg sminka meg heller, då eg evt berre kjem til å smitte meg sjølv igjen.. hohoho!
    Er jo frisk nok til å vere på jobb.. kanskje eg tør meg avgarde likevel?
    I ein litt mindre sjarmerande versjon av meg sjølv? ;)

    klem!

    SvarSlett
  5. Så utrulig kjekkt med bloggtreff,håper eg og ein gang kan få være med på et:)blir nok veldig bra:)
    Ein fin dag til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. Hei Elin!:)Jeg vil gjerne komme på bloggtreff.:)Er det bare å møte opp, eller er det annen påmelding?Klem fra Else Britt:)

    SvarSlett
  7. Så koselig Elin...kos dere masse:)
    klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!