...

onsdag 14. november 2012

Hall, eller gang om du vil

 
 
 





 
Skulle gjerne hatt ein hall å skryte av, men får nok klare meg med gangen vår ;) Har ordna opp på kommoden i dag, laga til litt meir vinterstemning. Fekk så fin pakke i posten i går frå ein lesar av bloggen, Terese, som hadde strikka Mariusmønstra trekk i "mine"fargar. Og så fekk eg i tillegg kjempefint brev, med så fine ord og helsingar. Ubeskriveleg kjekt! Tusen-tusen takk Terese!
 
Kommoden er kjøpt på bruktbutikk for 15 år sidan.
Knottane er bitar av hesjestaur. Lampefoten er frå RM/Karisma Interiør,
lampeskjermen TineK/ZanZ. Lysestakar i betong frå Åhlens.
 
Har ikkje tid til å skrive meir, eg har eit
bloggtreff som ventar! :)
 
 
Elin
 
 
 


10 kommentarer:

  1. Du har en super hyggelig gang...og hvor har du mange flotte TineK lamper...:-)
    Jeg har kun 2 lampeskærme men har sprøjtemalet nogen af mine Lene Bjerre lampeføtter sorte og brugt dem til..;-)
    Endnu en gang god fornøjelse i aften.

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  2. Jag har inte någon stor att skryta med heller:) Kram Anne

    SvarSlett
  3. Det var en kjempekoselig gang å komme inn i! Her var det mye fint. Så heldig du var som fikk en slik flott gave! Passet perfekt hos deg. Kos deg på bloggtreffet.Slike treff er hyggelige.

    Klem fra Hjørdis:-)

    SvarSlett
  4. trenger ingen hall når man blir møtt av dette første inntrykket her :-) kjempe fin den marius strikken :-) kul i svart og hvitt!!
    kos deg på Blogg treff.
    Line

    SvarSlett
  5. Så nydeligt hos deg alltid:)kjempefin den gaven du fekk:)
    Kos deg på bloggtreff!
    Klem Lillian

    SvarSlett
  6. Fine bildrr som alltid :) speilet da, er det House Doctor?

    SvarSlett
  7. Lekkert! Som alltid;);) Du er råååå flink.
    Det trekket var jo knall tøft! Jeg digger marius mønsteret:)
    Ha en fin kveld.
    Klem:):)

    SvarSlett
  8. Så nydelig....Elsker lampen!!!!
    Ha en finfin kveld ;o))
    klemklem

    SvarSlett
  9. Hejsan!
    Känns så längesedan jag tittade in till din fina blogg men nu skall jag ta igen missade inlägg, passar bra eftersom jag håller på att kurera mig med piller och varma drycker för att snabbt som bra den få Teneriffa-bacillerna att lämna min kropp.
    Ha det gott kära vän!
    Raina

    SvarSlett
  10. FIIINE gangen din!!!

    Takk for det, vennen:-) Berre å linke i veg! Var vanskeleg lys der inne, men syns eg fekk henta det inn att i Lightroom. Koste meg masse, no kosar eg meg med tinga som vart med heim.

    Eg er heilt kake sidan den kaffen haldt meg vaken i natt. Er det ikkje vesla, så klarer eg jaggu å fikse meg vakenetter sjølv...

    Klem klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!