...

torsdag 1. november 2012

Rosa batikk på jenterommet, F R E S H T !

 
 
 
 


 
 
 

 
Det er ikkje vanskeleg å lage eigne ting i batikk teknikk.
Eg fann mange gode tips og råd HER! Ellers huskar eg godt når vi laga slike
kunstverk på skulen i handarbeidstimen. Og i desse batikktider sparer ein lett nokre kroner på å vere kreativ sjølv. Og mønsteret du kan skape, er uendeleg mange. Puta storesøster har fått, er laga av eit laken kjøpt på KID til ein rimeleg penge. Eg har vore så fasinert av TineK sine nye puter med knuter i hjørna. Det måtte eg prøve å få til. Så var det berre å klippe på frihand, og prøve å sitje lenge nok til å sy ferdig vidunderet. Det gjekk såder bra ;)
 
Litt stolt av meg sjølv,
litt lilla på fingrane fordi eg gløymde at ein skulle bruke
hanskar når ein farga stoffet... Og litt klar for
å farge meir!
 
 
Blei du inspirert?
Dette kan alle klare!
Du kan byrje med å knyte og farge eitt kvitt
kjøkkenhandkle for eksempel.
 
Lykke til!
 
 
Elin
 
 


5 kommentarer:

  1. Jeg kan godt huske da det var meget moderne og lave batik...:-)
    Min venninde og jeg gik sammen om å lave alt mulig. Vi farvede hvidt stof som vi så sydde kjoler og bukser til både os selv og barna:-)
    Ja det var tider!
    Jeg synes du har lavet et helt flot kunstverk,heldige Synne..:-)

    Igår fik jeg endelig det nye Vakre Hjem og hvor var det en super repotage fra dit hjem og sikke nogen store flotte billeder.
    Dine egne er jo ligeså flotte men det ser altså ekstra godt ud nr man ser dem på en helside i et boligmagasin.;-)

    Jeg måtte jo læse og studere det hele flere gange inden min datter fik lov til at se. Hun er helt enig med mig...du har et skøøøønt hjem.

    Kæmpekram fra Lisbeth

    SvarSlett
  2. Så kult det ble !!
    Her har snuppa laget slike i blå på skolen, digger de ♥

    SvarSlett
  3. Duktiga Elin allt du tar i blir så vackert!
    Önskar dig en fin helg!
    Kram Raina

    SvarSlett
  4. Hei.
    Gratulerer med flott reportasje,du er flink. :)) Det er såå flott hos deg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  5. Kjempe fin pute som passet godt inn på rommet.

    Har laget en del klær i batikk når jeg var yngre:)

    Ha en fin helg!


    klem Linda:)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!