...

mandag 26. november 2012

A big thank you to my readers, with pictures from my kitchen!

 
 





 
 


 
Eg har alltid sagt at eg er glad for at mange finn vegen til Draumesidene. Har aldri lagt skjul på at dette er ein slags CV for meg. Ein attest på at ein kan fungere, sjølv om kroppen kranglar, og ein kjenner seg ubrukeleg og unyttig. I dag har eg ein slik dag, der eg ser attende.
 
Eg ynskjer meg god helse i framtida,
det står øvst på ynskjelista mi. Om eg kan få det ynskjet oppfyld,
vil eg ta draumane mine vidare. Og det er mykje enklare å halde på desse draumane, når så mange menneske er innom bloggen min dagleg. Eg er stolt og glad over at eg aldri gav opp, men fortsette å arbeide med å ta bedre bilder, og bli flinkare å velge ut motiv og style. Overfladisk? Unyttig? Kunne gjort noko anna meir målbart med denne energien? Kanskje. Men for meg har bloggen vore
ein livsnerve, ein ven som har fått meg ut av senga på dei tyngste dagane.
 
Og det hadde ikkje vore det same, utan alle dokke som er innom,
og ikkje minst dei som legg att fine ord og helsingar!
 
 
I kveld feirar vi Draumesidene her heime,
og eg er så glad for at mine nærmaste gleder seg saman med meg!
For dei veit kor viktig desse sidene er for meg.
 
 
See you in near future!
 
 
Elin
 
 
 

44 kommentarer:

  1. Flotte bilder du byr på! Og en dag skal jeg også ha like stort kjøkken! :) Misunner deg virkelig str. Håper du får en fin feiring av bloggen din ikveld. :)
    klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Stort kjøkken er kvardagsluxus! :) Takk for fin helsing!

      klem,
      e :)

      Slett
  2. Kjenner meg så igjen !!
    Vært syk av ME siden høsten 2009. Ikke jobbet på 2 år. Verden min raste !
    Men i 2010 lærte jeg meg teknikker som gjorde livet mitt bedre.
    Alltid vært kreativ og satte det sakte men sikkert ut i livet.. På gode dager ,dette gir meg energi.
    Etter jeg begynte med bloggingen i januar iår har det åpnet seg en ny verden , min verden :)
    Masse herlige bekjentskaper, flotte tilbakemeldinger på det jeg gjør har gjort at jeg igjen har fått troen på meg selv !
    Blir jo smårar av å bare gå hjemme, men nå fyller jeg dagene mine med kreative, hyggelige ting . Kaller det " jobben min " og livet smiler :)
    Klem fra meg ,digger bloggen din !! Heier på deg og gratulerer igjen med flotte visningstall <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære du! Tusen takk for så mange fine tilbakemeldingar gjennom hausten, og tomlar opp! Det har alt å seie! Faren med å skape ei større mengde lesarar, er at bloggen blir meir upersonleg, og kommentarane uteblir. Det er OK, men så uendeleg kjekt at nokon enno stoppar på. og legg att ei helsing i kommentarfeltet!

      Og så fint å høyre at du også finn glede i å blogge! For meg har det vore kjempeviktig, spesielt i dei tøffaste periodane.

      God bedring,
      og god klem!

      Elin :)

      Slett
  3. Åh, jag har precis hittat hit och jag känner att detta är helt klart en blogg jag kommer att återvända till! Så vacker och fin! Tack för fin inspiration!
    Kram Jenny

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Jenny! Så fin ei helsing å få! Velkommen innom igjen!

      Kram,
      Elin :)

      Slett
  4. En stor takk til deg igjen for inspirasjon på flere plan Elin! Det er alltid en glede å titte inn her. Lekre bilder og ideer, og fine betraktninger fra deg:) Kos deg masse med feiringen og familien din i kveld!

    Klem Betsy

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Betsy! Takk igjen for oppmuntrande ord, og fine kommentarar!
      Her har vi ete lasagne (fredagsmat, som lillebror sa) ;) Og så prøver eg
      å tenkje kva eg skulle ynskje skjedde vidare framover. Det er det som
      driv meg framover, stadig nye mål. Ikkje så store, men likevel noko å strekkje seg etter.

      Ha ei fin fin veke!
      Klem,
      Elin :)

      Slett
  5. Love your Blog! :)
    Regards from Germany
    Eva

    SvarSlett
  6. Skønne billeder af dit drøm af et køkken / allrum...:-)
    Har selv haft et kæmpe køkken og jeg elsket det...var også godt da vi havde 4 hjemmeboende børn dengang...:-)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Lisbeth, for alltid fine ord og smil på dagar som kanskje ikkje har vore sånn heilt max... Glad for at 2012 nærmar seg slutten, eg er veldig klar for nye, blanke ark!

      God klem,
      Elin :)

      Slett
  7. And your blog, is one of the most beautiful, I know!I love to visit you and love to see all your wonderful and inspiring pictures!
    Have a great time, hugs Barbara from Switzerland

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you Barbara! Such kind words!

      All the best for the new week!
      Elin :)

      Slett
  8. Love your blog, love your interior, love your pictures. Thanks so much for sharing. I really enjoy following your blog.
    Bye,
    Marian

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you Marian!
      So nice to get this kind of comments!

      Have a lovely week!

      Elin :)

      Slett
  9. Hei Elin.
    Gratulerer med fantastiske besøkstall, de er ikke uventet. Har fulgt med deg en god stund nå. Gleder mitt hjerte at helsen og ryggen har kommet seg litt, må det bare gå framover for deg nå. Du tar de vakreste bilder og gir en masse inspirasjon til oss lesere. Min kjære har fått noen grå hår over fruen som får sånne ideer etter å ha vært innom deg....Idag tok jeg han med inn i din verden, han ble faktisk imponert. Burde gjort det lenge før m.a.o. Ha en herlig kveld med dine kjære.
    Klem fra Kari

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Kari! Eg er klar over at det å lese interiørbloggar, kan føre til ukontrollert handling... ;) Men mitt råd må vere å lage ein langtidsplan, med ei liste over kva du vil ha gjort på - tja... 3 år? Det er viktig å gjere ting litt etter litt, kjøpe ting som ein verkeleg har lyst på, ikkje berre i augenblinken, men også på lang sikt. Det at den ein bur saman med er med på galskapen, gjer nok alt lettare! :) Men heilt alvorleg; min bodskap er først og fremst at ein brukar opp igjen ting, forandrar på uttrykket med små investeringar. Eg håper at folk kan finne inspirasjon til slikt også på bloggen min.

      Ha ei fin veke i heimen!

      klem,
      elin :)

      Slett
    2. Akkurat det vi gjør.. Er blitt en skikkelig racer med malekosten....Å så gøy!!!

      Slett
  10. Hei skjønne Elin:)
    Eg kan aldri gå glipp av et av dine innlegg og så flott at du har fått så mange besøkende men det er slett ikkje rart med din utruligt flotte blogg,glede meg alltid til å titte innom deg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Lillian! Du har betydd mykje for meg og bloggen min! Alltid så fine helsingar! Tusen-tusen takk!

      God klem,
      og god veke til deg og dine!

      Elin :)

      Slett
  11. Åh, så flott å lesa at me som les bloggen din gjer deg så mangen gledar.... :) eg har sagt det så mangen gonger før og føler eg berre gjentar megsjølv, men eg elske bloggen din.... du har såååå fin stil og mangen lure idear.... syns sjøl eg har vore superlur i dag... lol..
    Så om du ikkje kjem deg opp om morgonen ein dag.... så bare tenk på oss som sitter å venter på nye sprell fra deg :)
    stoooor klem... :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, og STOR klem tilbake!
      Det er så fint å høyre at eg klarer å inspirere andre!

      Elin :)

      Slett
  12. Nydelige bilda som alltid :D
    Det e rett å slett en fryd å være på besøk på bloggen din ;)

    Klæm Trine

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen-tusen takk Trine!
      Så fint sagt!

      God klem,
      Elin :)

      Slett
  13. Så glad på dine vegne!
    Og du veit at eg er her.. ikkje så veldig langt unna og heiar på deg ;-)

    God natt klem sendt innover

    SvarSlett
    Svar
    1. Du har vore der nesten frå starten trur eg Sigrid?
      Tusen takk for alle fine ord og flott støtte!

      God klem utover også!
      Elin :)

      Slett
  14. Så kjempefine bilder. :) Dere har det sååå lekkert, Elin! :) Og gratulere så masse!! :) Draumesidene er virkelig flotte, takka vere deg :) Du er kjempeflink, Elin. Ikkje la nokon eller noko få deg tru annerledes. Ønsker deg ei fin førjulstida :) Eg fatter ikkje kor november vart av?

    Godklem til gode du :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for så fine og oppmuntrande ord Anja-Elin! :)
      Og ja; november berre fauk forbi...

      God klem!
      Elin

      Slett
  15. Det er så kjekt å følge bloggen din :) Gjer det DU synest er kjekt og energigivande:)Masse fine idear har du og. Stå på vidare.
    mvh
    Odrun Tenfjord

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen tall Odrun!
      Akkurat no har eg bloggferie ;)

      Ha ei fin veke!
      klem,
      elin :)

      Slett
  16. Så fint og stort kjøkken du har:-) Kunne tenkt meg å vite hvilket merke taklampen din har? Den er veldig fin..antagligvis litt stor for kjøkkenet vårt men..

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Kjøkkenet vårt er ganske stort, ja. Men stova vår er nok mindre enn det som er vanleg, vi valde å ha eit allrom i staden for. Lampen er frå Palma, eg kjøpte han for to år sidan på salg, så eg veit ikkje om han finns enno?

      Ha ei fin veke!
      Klem,
      elin :)

      Slett
  17. Fra ei med samme ønsker som deg, bedre helse, takk for alle inspirasjon som du gir meg! Smerter suger ut all energi så å bruke tida på ting som gir deg masse er langt ifra unyttig bruk av tid! Her samler jeg på gode, små øyeblikk til de tyngre dagene. Og da kan det være nok med "bare" å ha byttet om på ting i stua slik at det ble litt finere :-) Vi som er er dårlig til beins sitter jo en del i stua så da må vi jo ha noe fint å se på! ;-)
    Er så glad jeg "fant" deg!
    Håper du får ønsket ditt oppfylt!

    Klem fra Randi

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære Randi!
      Så fint å lese! Eg ynskjer deg gode dagar framover mot jul!
      Eg har hatt ganske smertefrie dagar i ryggen sidan søndag, meir som
      eit under? Nesten greit å ha betennelse i høgrehanda, slik at eg ikkje
      tar heilt av? ;) Men eg går lange turar mot fjellet annankvar dag,
      og vèret er fantastisk! Det som er "fint" med å ha kroniske smerter,
      er at ein blir glad og takknemleg for slikt som friske folk ikkje tenkjer over.

      God klem,
      Elin :)

      Slett
  18. Takk for det Elin!

    Kjenner meg så godt igjen i tankegangen din!
    Setter også så mye mer pris på de små ting som kanskje andre tar for gitt- og bryr meg også mindre om de små ting som kanskje andre frustreres over.Så noe positivt er det i det også, ellers hadde man vel blitt gal, haha! :)

    Håper ryggen fortsetter å oppføre seg som den skal.

    En klem til, Randi :D

    SvarSlett
  19. Herregud Elin unnskyld så masse,har ikke fått med meg at du kom på 2 plass i utfordringen Kos...så det nå....GRATULERER så masse masse:):)
    Vel fortjent til deg......det vet du:)
    stor klem til deg...

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Elin Anita :) Det var veldig kjekt å få gåvekort på 2.500kr i posten i går :) Skal til Maxbo i Ålesund og shoppe måling ganske snart ;)

      klem,
      e :)

      Slett
  20. Hei!
    Fra 6.februar 2012: ("Så får eg berre rope GORGEOUS,GORGEOUS,GORGEOUS!Som dama på reklama;)
    Elin").

    Hvem er dama på reklamen?.
    Takk.

    SvarSlett
    Svar
    1. Er ikkje sikker på at eg forstår spørsmålet rett? Meiner du i kva slags reklame? Eller kva dama heiter i røynda? Reklama er for Jotun Lady, eg veit ikkje navnet hennar?

      Elin

      Slett
    2. Takk Elin!
      Det var hennes navn jeg tenkte på.

      Slett
  21. WOW vilken mysig post:) Jag följer nu din fina blogg.

    Vill du se en skön butik med julklappsgodis..kolla in min blogg:)

    ha en fin advent

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvarSlett
  22. Hei, Er innom og nyter dine vakre bilder som alltid:-) God helg! klem Siv:-)

    SvarSlett
  23. Så fantastiskt vackert du har det hemma!! Ett levande hem fullt med inspiration...här ska jag titta in ofta. Lördagskrams m

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!