...

onsdag 14. november 2012

I kveld...

 
 
 
 
 
 
 
Eg trur dette blir ein god dag? Morgenen har vore snill med meg,
og eg har sommarfuglar i magen. Det er over eitt år sidan eg pynta meg og reiste ut på kveldstid. Eg har rett og slett ikkje orka, og ikkje klart å sitje. Det begrensar livet ein god del. Men i kveld skal eg ut og møte interiørbloggarar. Det må då vere ein fin måte å bryte ein ond sirkel på? Eg veit ikkje kor lenge eg klarer meg, eg veit eg må stoppe når eg kjenner at ryggen ikkje vil meir.
Men for ei kjensle å vere levande igjen...
 
Og det å rusle rundt i ein interiørbutikk med
damer som er like engasjerte som meg sjølv, er nok
den beste medisin og terapi? ;)
 
 
Elin
 
 


12 kommentarer:

  1. Håper du får en fantastisk fin kveld, og at det kanskje blir flere kose-kvelder ute framover!

    SvarSlett
  2. Å så bra at du har en god dag :)))
    Ønsker deg en fantastisk kveld med likesinnede, og at du får hele kvelden med deg !!
    Dette kommer helt sikkert til å gjøre godt for deg i lang tid,
    og måtte du få flere dager som denne fremover !!

    Nydelig onsdag til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  3. så bra Elin! Gleder meg til å endeleg få helse på deg!
    Eg har fått ny medicin, og ser heldigvis litt betre ut (sjøl om eg ikkje er bra att!)
    men eg VIL avgarde, så då blir det treff!

    Sjåast i kveld! klem!

    SvarSlett
  4. Ha herlig kveld på Herlighet!

    Unner deg det :-)


    klem

    SvarSlett
  5. håpe du får ein suuper kveld!!!vi har flytta t sunnmøre!så e hadde så lysst å slenge mg med,men har hatt så masse dei siste dagane, håper det blir fleire sånne treff:)e har foresten hørt navnet ditt nevnt fleire ganga,så pluttselig forstod eg at du bor i nerheten av stranda:)e jobbe p blomsterbutikken,så vi kanskje treffes ved en annen anledning en gang:)i hope!kos deg masse i kveld!og lykke til m ryggen og allt,satse p det bli bra:)

    SvarSlett
  6. Jeg ønsker dig en rigtig dejlig aften hos Herlighed...:-)
    Håber at du holder ud til det sidste og glæder mig til at se og høre om hvordan treffet gikk.
    Det er altfor mange fristelser i den butik..;-)

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  7. Unner deg virkelig en slik god dag! Det fortjener du! :-)
    Skulle så gjerne tatt turen fra Trondheim og blitt med! Og Herlighet er jo en fantastisk spennende butikk. Stikker alltid innom hver høst når vi har en helg der. :-)

    Men helsa klarer ikke turen nå og kreftene spares opp til bloggetreff her i Trondheim i morgen hos Keiserens nye trær! :-)

    Kos deg masse Elin! Sug til deg inspirasjon og nye bekjentskaper! Du er ei inspirerende dame å se opp til!

    Klem fra Hilde.

    SvarSlett
  8. Ønsker deg en kjempefin kveld på Herlighet! Vurderte det lenge selv - og var på nippet. Kanskje jeg kommer over dørstokkmila ved neste korsvei :) Kjempefin reportasje fra hjemmet ditt i Vakre H & I! Den ble bra :)

    Klem fra meg :)

    SvarSlett
  9. Kos deg ikveld i drømmebutikken!

    SvarSlett
  10. Unner deg ein super kveld, beste Elin!! ♥ du er tøff som få!

    SvarSlett
  11. Håper du fikk en koselig kveld:) Spent på høre:-))) Besøkte Herlighet i vår æ, frister til gjenntaking ja :-)))

    SvarSlett
  12. Dumt jeg ikke fikk med meg dette før nå, de har jo så mye lekkert på Herlighet:)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!