...

mandag 5. november 2012

Eit lite vidunder

 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
Slik har min dag vore. Saman med barndomsveninna mi. Ho har blitt velsigna med
å bli mamma igjen i godt vaksen alder. Det er alltid rørande å få observere
ei fersk mamma, og ikkje minst det vesle underet ho steller med.
Det har gått i pupping, byssing og forsøk på å få tatt bilder.
 
Vesle Linnea er den rolegaste babyen eg har hatt på fotobesøk.
Men likevel beundrar eg stort dei som tek blinkskot av
slike små menneske. Det er ikkje enkelt!
 
Eg hadde ikkje klart å gjere dette dagleg, det kjenner eg i kveld.
Men sjølve opplevinga er så fin, at det oppveg for
alt anna. Eg skulle så inderleg ynskje at eg
vart frisk nok til å lære meir, og få
jobbe med dette på heiltid!
 
 
Eg skal fortsetje å drøyme...
 
 
Elin
 
 
 


14 kommentarer:

  1. Du kan det jo.... dette var helt nydelige bilder av en skjønn prinsesse :) NYDELIG, flinke ELIN!
    KLEM!

    SvarSlett
  2. Åååå, kjenner babylukten helt hit :)
    Nydelige bilder fra deg som alltid !
    Du er flink.
    klem klem

    SvarSlett
  3. nydeligere enn dettE får det ikke blitt!!!

    SvarSlett
  4. Så uendeleg vakkert <3<3
    Dette kan du!

    Varm klem

    SvarSlett
  5. Det finnes ingenting så uskyldig og vakkert som ein sovende baby : )

    nydelige bilder atter ein gong, men har vel ikkje sett noke anna på den fine bloggen din heller.

    Finfin mandagskveld videre!

    SvarSlett
  6. Fortsett å drøyme du Elin! «Plutseleg» er du frisk.., og då er du klar!

    klem!

    SvarSlett
  7. Så vakkert! Kjempefine bilder!

    God mandag :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Så utruligt vakkert bilde,ingenting er så vakkert som ein liten baby som sover søtt:))
    Du er dyktig:)
    Fin fin kveld til deg!
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Hjertesukk!

    marissblogg.blogspot.no

    SvarSlett
  10. Så fine bilder du har tatt. Rett og slett nydelige var de ♥ Jeg kjenner jeg savner babytiden litt når jeg ser slike bilder, selv om jeg synes de første 8 ukene var fryktelig tøffe. Det er noe veldig spesielt ved de uansett og jeg gleder meg til neste gang. Da vet jeg hva jeg går til ;)


    Ha en fortsatt fin kveld :)

    SvarSlett
  11. Jösses vilka super fina bilder... och dessa små fötter..hihi.
    Kram på dig
    Eva

    SvarSlett
  12. Utrolig flotte bilder du tar!

    Ei lita ei som ligner på mammaen sin syns jeg :)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!