...

onsdag 7. november 2012

Drivvedstre som julekalender

 
 
 
 
I dag har eg endeleg fått gjere ferdig storesøster sin julekalender.
Laga av drivved frå fjøra. Til pynt har eg laga silkepompongar, ikkje så vanskeleg
skulle det vise seg? Storesøster har ein avtale med oss om 10-12 pakkar i desember. Ikkje
dyre ting, men slikt som ho treng. Lillebror vil ha LEGO Starwars-kalender. Så då får han det.
 
Eg har lenge hatt planar om å gjere litt meir ut av trappeoppgangen til loftet.
No skal det bli. Men det blir nok i kjent Elin-tempo, ikkje
så fort kanskje.. Men nokre hyller og litt andre
ting skal få kome opp på veggane.
 
Eg var heldig å få eit kjempekjekt oppdrag frå
eit reklamebyrå i går. Takka sjølvsagt
ja! Så i dag har eg tatt fram jule-
musikk, og prøvd å kome
i rette stemninga.
 
Blir nok vist her på
bloggen
også!
 
 
Elin
 
 


10 kommentarer:

  1. Så morsom. Man blir vel egentlig aldri for stor for julekalender.
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Herlig!!! Prøver meg på drivved DIY jeg også etter sanking i skogen:) Kalenderen ble sååå fin!!!
    Ønsker deg en deilig kveld!

    Klemmer fra Hege

    SvarSlett
  3. Veldig stilig da, uansett bildekvalitet ;)
    Her har jeg en ferdig kalender som jeg vant fra by nord :) men det blir bare sjokolader i år hihi :) klem

    SvarSlett
  4. Flinke du er!

    Og kjekt med oppdrag då :-)

    Fin kveld inni fjorda!!

    SvarSlett
  5. Stilig, likte at det bøyde seg i toppen :) Drivved pinne som pakkekalender her i år som i fjor :)
    Våre er ørlitt enklere enn din da men.. guttene er fornøyd og det er vel det som teller ;)
    Ha en fantastisk kveld :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Det ble jo bare så tøft. Takk for inspirasjonen. Skal jaggu prøve noe lignende i den ene trappegangen her. Den er nå bare hvit og kjedelig
    Klem klem

    SvarSlett
  7. Så bra Elin,- det blir spennende å lese om oppdraget!
    j

    SvarSlett
  8. Genial idé med kalenderen.
    Digget at den ble så stor!
    Ha en herlig dag!
    klem :)

    SvarSlett
  9. Hei! "Fant" bloggen din for ikke så lenge siden, nyter de flotte innleggene og herlige bildene som du tar!
    Og så ser jeg lengre ned i et innlegg at du også lever med kroniske smerter og alt du har skrevet om det gir veldig mening. Det er vel det jeg har oppdaget med å "møte" andre som lever med smerter,man trenger ikke forklare med så mange ord hvordan ting og livet er. Det er langt fra et enkelt liv men har kjent som deg hvor viktig det er å nyte gode øyeblikk når de er der, da kan man leve lenge på de! Kunne skrevet en hel avhandling til deg men skal gi meg her :-) Vil bare avslutte med å si at bloggen din gir meg veldig mye, herlige bilder og prosjekter å drømme seg bort i! Og husk på, som en foredragsholder på et kurs om smerter sa, "du gjør så godt som du kan-og det er bra nok!"

    Randi

    SvarSlett
  10. Den var jo kjempestilig! :) Gøy med andre typer kalendere. Her i hjemmet tror jeg det blir bare en enkel sjokoladekalender til meg selv, men gleder meg til den dagen da jeg kan lage kalender til den lille. :)

    Fin dag til deg Elin! :)
    klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!