...

onsdag 21. november 2012

Christmas inspiration

 
 
 

 
 
Fekk spørsmål i eit intervju i går om eg hadde planane klare for julepynting? Eg kan med handa på hjertet seie at her er INGEN planar! Med fjoråret ferskt i minne (ny prolaps 18.des), skal eg vere meir enn fornøgd viss eg klarer å gå på beina mine og dusje sjølv heile neste måned! Eg skal ikkje sutre eller klage over andre ting! Jula kjem uansett, det har eg fått erfare fleire gongar.
 
Men eg elskar å sitje på nettet og finne inspirasjon!
Så får eg sjå kva eg orkar å gjere av
kreative sprell ;)
 
Mi oppfordring må bli å stresse ned,
og nyte vekene som kjem!
 
Eg blir borte frå bloggen i dag,
skal oppdatere fotokunnskapen, har venta
på det i eitt år!!! Gleder meg :)
 
 
 
Elin
 
 


2 kommentarer:

  1. Herlig inspirasjon! Enig med deg, julen kommer uansett!

    Nydelig fra hagestuen deres under her, den inspirasjonene jeg trenger finner jeg hos deg, trenger hverken blader eller bøker ;-)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  2. Siger som Fru Andersen...hos dig får man masser af inspiration..:-)
    Du har jo julet meget allerede..snart skal vi også tænde for vores fine sorte julestake fra Ellos også..;-)
    Så meget fornuftig af dig at tænke og gøre som du skriver...pas på ryggen og stress ned så du kan få en dejlig jul uden smerter.

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!