...

tirsdag 6. november 2012

DIY under oppseiling - kjøkkenbord fullt av drivved

 
 


 
Ja, eg forstår det kan vere frustrerande å bo saman med meg... Eg kommanderte familien ned i fjøresteinane på søndag, for å finne drivved til meg. Før gjorde eg alt sjølv, men å balansere på steinar er liksom ikkje førstepri hos meg for tida. Eg har eit spennande prosjekt på gang, som eg lova å gjere ferdig i dag. Men så vakna eg med tidenes hauverk i dag tidleg, og kom meg ikkje ut på badet eingong. No har ibux og nokre extra timar med søvn gjort underverk! (skulle ikkje bruke pc, men, men...) Håper på stigande form, og prosjektstart utover ettermiddagen. Kan du gjette kva eg skal lage? Det er 2-3m langt, og det har noko med desember å gjere.
 
 
Tusen takk for alle fine
kommentarar på babybilda!
 
 
Elin
 
 


9 kommentarer:

  1. hihi eg tolka tittelen som at du skulle lage kjøkkenbord AV drivved eg ;)
    hmm.. skal tru kva du skal i gang med no? ein julekalendar kanskje? Adventsstake? nei, eg får vente i spaning ;)

    klem!

    SvarSlett
  2. Helt sikkert et juletre til å ha på veggen. Am i right?

    SvarSlett
  3. Tenkte også på julekalender:)

    God bedring!

    Klem
    Linda

    SvarSlett
  4. Hoppas huvudvärken är bättre nu!

    Jag gissar på en julgran :-)

    Kram Lena

    SvarSlett
  5. ifjord var det drivved julestjerne, iår tipper jeg på juletre i drivved - alt du tar for deg blir vakkert synes jeg. Tillykke med juleforberedelsene og god bedring

    SvarSlett
  6. Drivved i mitt hjerte, altså. :)
    Gleder meg til å se resultatet!

    marissblogg

    SvarSlett
  7. Jeg tror også at du vil lave et træ til at henge pakkekalender på...måske til Synne?
    Du har jo også den flotte i sort, men du skal vel bruke 2 stks.
    Drivved er lekkert. Jeg har en Oisoioi stjerne, men tror jeg vil gå ud i haven og finde nogen grene...må heller være lidt aktiv.;-)

    Linnea Baby er bare så smuk...mmmmm kan næsten dufte baby når jeg ser på de skønne billeder.
    Bliver lidt lei mig også for at min yngste datter ikke får opleve dette mirakel at få en baby.

    Håber også at dere får samlet en masse hyggelige piger til bloggtreff hos Herlighed.

    God bedring med hodepinen.

    Klem fra Lisbeth

    SvarSlett
  8. Innom for å ynskje deg god betring.
    Hatt ein dag i senga sjølv..
    Ikkje kjekt.

    Spennande prosjekt du har :-)

    klem

    SvarSlett
  9. sååå fint d var på kjøkkenet no m den lampa i taket... såg bildene i vakre hjem... og så m en gang at du hadde skifta.... fiiiint... :) men savner trereinsdyret ;) den var sååå fin...

    klems Diana.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!