...

lørdag 24. november 2012

Advent på stova


 

 
 
Eg har pynta til advent i dag, ei veke for tidleg. Men viss ein skal kunne
gi tips til andre, må ein liggje litt i forkant. Har hengt opp, og lagt fram stjerner i papp, med litt ulik utsjånad og farge. Men sjølvsagt også svarte! Kongler og sviblar skaper den litt lune vinterkjensla. Lysestaken frå House Doctor er kjøpt på Herlighet. Alle stjernene er frå butikken To Damer Interiør i Stryn. Eg planlegg eit større innlegg i morgen.  
 
 
Eg har akkurat vore og gått opp til fjellet. Min lengste tur på sju månedar.
Ikkje fritt for at tårene pressa på av glede når eg kom heim.
Eg har ikkje turt å skrive det før, men siste vekene har
vore bedre. Smertene mindre vonde. Eg kjenner
energien stig. Men er så redd for tilbakefall.
Dei har det vore nok av siste 11 mnd.
 
 
Elin
 
 


13 kommentarer:

  1. Hi - wonderful living room! I didn't understand with google translate, what you say...it is such a pity, that this translation is so bad! I am always interested, what you comment!
    Hugs, Barbara

    SvarSlett
    Svar
    1. I don`t write the kind of norwegian, that is the best for google translate! But I tell that I have prepared for december, and that I have bought stars in different colours. Ofcourse black :) I also share that I feel better, after almost eleven months with daily pain in my back. I got an injure on the 18.of december last year. I have had trouble with walking. Today I have made a trip up to the mountain, and I am SO glad! :)

      Thank you for your kind words!

      Elin :)

      Slett
    2. Ok - now I understand! And I am wishing you all the best for future, for your back. Hope, you will stay well furtheron! And I am looking forward to seeing your other stars, because I love stars!!!
      Always enjoying your blog, with warm greetings, Barbara

      Slett
  2. Jeg blir helt målløs over hvor fint du har det. Ingen annen blogg inspirerer meg mere :) Måtte bare få sagt det (kommenterer ellers,desverre, altfor sjeldent ;) Ha en fin kveld! -Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen-tusen takk Nina! Du anar ikkje kor
      glad eg blir for slike kommentarar!

      Nyt helga vidare!

      klem,
      elin :)

      Slett
  3. Finfint!! Driver også med litt snikpynting her ;) så godt at du har hatt mindre smerter og kjenner energien stiger! Krysser fingrene for at kurven fortsetter oppover!,! :) har du laget papirstjernene selv? Fine i allefall!!
    Ha ei fin helg! Klemmer, edel

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk Edel! Eg kan garantere at eg IKKJE har laga stjerner sjølv!
      Eg har funne diverse oppskrifter, men har lite peiling på slikt!

      Ha ei fin helg vidare!
      Klem,
      Elin :)

      Slett
  4. Ja enig, viktig å begynne litt tidlig!
    det er jo tross alt bare 4 uker til jul :-)
    Du har det så fint, er en fryd å se bildene dine.
    Ren inspirasjon .-)
    håper lørdagen er fin, nyt det som er igjen av den ! klem

    SvarSlett
  5. Tusen takk, veit du; eg klarte å rote bort fila medan eg redigerte i dag, veit ikkje kva som skjedde? Skulle lage til mange fleire bilder. Men får ta det igjen i morgen når dagslyset er på sitt beste! :)

    god klem,
    Elin :)

    SvarSlett
  6. Det er jo lov å pynte litt nå ;o) Du har det så UTROLIG fint!!!
    Helgeklem Elisabeth

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Elisabeth!
      Eg føler at ting tek så lang tid
      hos meg, at eg treng å tjuvstarte litt ;)

      klem,
      elin :)

      Slett
  7. åå fine Elin!takk det samme,så koselig at du stakk innom,made my day!håpe du hadde en fin tur t Stryn.så glad for å høre du fikk deg en fjelltur!! Det e herlig å se at du er i gang med pyntinga:)den advendtstaken har e så lysst på,kanskje fårr stikke innom herlighet å ta en titt neste uke:)nyt helga! klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Veit du; der var kun to, og eg kjøpte den eine... Og det er nokre veker sidan. Men eg trur at Kremmerhuset har nokre liknande?
      Du kan tru eg kosa meg på fjelltur i dag, reine terapien!

      Ha det fint!
      klem,
      elin :)

      Slett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!