...

mandag 12. november 2012

Forsøk på å ta bilder i nye vinklar, og korleis lage din eigen julenedtellings-sak!

 
 
 




 
For her er jo tv`en vår! Den som ikkje kom med i interiørreportasja... Eg fekk spørsmål seinast i helga, om vi verkeleg ikkje hadde tv i første etasje? Klart det! Sjølv om han er lite brukt sommarstid, kunne eg ikkje tenkje meg å vore den for uten no i mørketida. Og eg synes det er heilt uproblematisk interiørmessig. Ein tv er ein tv. Benken er frå IKEA, og er over fem år gammal. Bildelistene kjøpte eg på Stranda Blomster, og dei små hyllene bortanfor laga eg av element frå Clas Ohlson.
 
Julenedtellings-saken, er eit metallfat kjøpt hos Plantasjen. Det fanns i kvitt og mørkegrått. Eg har pussa ned dette med fint sandpapir, og deretter måla med to strøk tavlemåling. Tada! Eit perfekt tavlefat til å telje ned dagane før jul. Eg har nemleg ein lillebror her som stadig vil vite KOR mange dagar det egentlig er igjen til julaften??? Veit ikkje om vi er heilt på rett tal, men sånn ca.  
 
Forresten, den alltid like lekre varmepumpa skimtast i bakgrunnen.
Når vi snakkar om ting som gjerne kunne vore ute av syne...
But I love my varmepumpe! :) Heilt OK den også!
 
 
Har fått meg svarfelt inne på kommentarar. Det gjer det litt enklare
å spørje meg om ting, i tillegg til at eg kjem til å bruke dette for å få takka for fine ord og positive heiarop i løpet av veka. Eg håper at dette gjer det enklare å kommunisere med meg!
 
 
 
Elin
 
 
 


8 kommentarer:

  1. Stilig med nedtellingsfat! God ide!

    Klem

    SvarSlett
  2. Fine hyller attmed døra :-)

    SvarSlett
  3. De hyllene er fantastisk! En av mine favoriter fra CO.

    Så koselig fat idee! :)

    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Smart måte å telle ned på ;-)

    God natt!

    PS: sjølv tv området er fint hjå deg!

    SvarSlett
  5. Nye vinkler er alltid gøy:)
    Fine bilder ♥

    SvarSlett
  6. Fint med nye vinkler og geniale hyller ved døren! Litt sent fikk jeg endelig Vakre hjem og interiør i hus i går og må si det var virkelig en flott reportasje fra huset ditt :) Kjempemessig at de har tatt turen litt utenfor "comfortsonen" 1-2 timers kjøring fra Oslo ;) Klem Ane

    SvarSlett
  7. Alltid inspirerende å kikke innom bloggen din , kule hyller og smart påfunn med nedtellingsfat :)
    klem ingrid

    SvarSlett
  8. Love your tv corner and all black accessories! Hug, Barbara

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!