...

fredag 29. oktober 2010

Ære være lyset på soverommet... og arbeidslyst! :)






For der er det så flott å ta bilder, trass i at dagen er grå med regnbyger i kø inn fjorden...

Eg har rydda loftstova i dag, og det kan ein bli ganske sliten av? Spesielt når ein har ein lillebror som elskar lego med små deler... Eg får av og til spørsmål om vi alltid har det ryddig? Hi-hi! JA! :) Nei, her er det rotete, og spesielt no, etter at eg ikkje har klart å rydde og vaske slik som eg brukar. Det flyt både her og der, men eg har aldri så stor trong til å ta bilder av det? Hallo! Dette er draumeverda mi!!! :) Og der er det ryddig... Loftstova er katastrofeområde nr.1. Der er det ungane som regjerer. Og skal rydde. I teorien...  Og det skjer innimellom, men det kan gå ein del veker mellom kvar gong. I dag har eg verkeleg gjort ein innsats, og sortert småtteri som er livsnødvendig for ein kropp på fem år. Då snakkar vi lego, teikneutstyr, kort, Kinderegg-figurar (som akkurat no ligg i bosset på badet) og så vidare og så vidare. Må berre få tømt alle posar ut i stativet ute, før lillebror kjem heim, og plutseleg oppdagar at mamma har kasta ting ved ein feiltagelse (?) som han TRENG!!! :) Har litt dårleg samvet, men han merkar som regel ikkje at han manglar noko som helst? Lillemor er blitt så stor, at ho klarer å ta unna etter kvart. Og så er ho mykje på rommet sitt, for å få fred for legokongen.

No når eg eingong har arbeidslyst, så fann eg ut at eg skal måle loftsovegolvet og gangen oppe. Mykje meir praktisk å ha gjort det i sommar, når vi tok soverommet likevel? Etterpåklokskap har vel aldri fungert, så den tanken er berre å putte bort. Og så GLEDA hos mannen i huset når eg fortalde kva eg trong hjelp til! Ubeskriveleg... 

-hei kjære, GOD helg. Endeleg er arbeidsveka di over! Eg har laga GOD middag i dag! Og vaska begge bada, og loftova... No skal vi måle golvet oppe!!! :)))

Stakkars...


Håper du får ei rolegare helg! :)

God klem
Elin

14 kommentarer:

  1. Herleg med slik opprydning!
    Eg har det innimellom på prinsesse-rommet og! Sjøl om ho meinar ho treng alt ho har so veit ho knapt ka som er der! Då er det bye bye smånips når ho er hos pappaen☺☺

    Håpe du får ei strålande helg☺

    Og du ska ikkje ha dårleg samvittigheit for å ikkje legge igjen kommentarar-sånn er det av og til☺
    Eg og burde nok lagt vekk pcn litt oftare-kjenne det godt i skuldra og nakke eg og..og trur ikkje pc bruken hjelpe på nei :/
    Men er jo so koseleg i denne bloggverda....☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  2. He he ryddig...det er bare der bildene blir tatt det:)Skal du ikke komme inn i dag og se på den stoooore verktøykassen min???Nå har jeg malet den hvit og fiiin...etter det innlegget da:)
    Koselig der oppe på loftstova di:)
    eddaKlemmer og kos dere..

    SvarSlett
  3. Ja har malt den med hvit grunning i dag...ble kjempestilig....skal stasje den , og vise selvfølgelig:)
    Nytter ikke og ta bilder på badet..blir så dunkelt og ikke mye fine bilder...
    koos deg etter husmordagen din:)
    kemklem

    SvarSlett
  4. Overskuddsmenneske!!
    Jeg har slept meg hjem fra jobb og landet i sofaen. Litt dirigering om hvordan jeg ønsker å ha det på kjøkkenet - men ellers utladet☺
    Det soverommet ditt altså!
    Klem, Jannicke

    SvarSlett
  5. Hørtes herleg ut med ein sånn god ryddedag.
    Og naturlegvis tar vi ikkje bilete av alt rotet... Det er jo ikkje noko gøy ;-)
    Ja det er masse dei små berre MÅ ha om du spør,
    men du har nok rett i at dei oftast ikkje saknar det når det plutseleg er borte vekk... :-D
    Og så bra mannen i huset gledar seg i lag med deg til å få måla golvet... hihi...
    Ha ei strålande vakker helg!
    Klems

    SvarSlett
  6. :) Du skulle vært på hemsen min:) og vaskerommet... sukk !! Og bilder fra ditt fantastiske soverom... Elsker den benken og alt som er til:)

    Male gulvet ja, det er liksom ikke gjort i en håndvendig. I allefall ikke hvis du bruker oljemaling:)

    God kveld i stuen!
    Stor klem

    SvarSlett
  7. Lykke til Draumemannen :-)

    Du er dyktig Elin!

    viktig å ha ei rein og fin draum..

    God helg!!

    SvarSlett
  8. Jeg har også lyst til å male golvene, men du for et tiltak det er. Skal du virkelig male soveromsgangen? Da kommer dere jo ikke i seng? Nei, uff, dette var en pessimistisk Hjørdis.
    Kos dere med arbeidet:-) og ha en god helg!

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder som alltid!
    Elsker fremdeles det soverommet ditt...
    Tror jammen di draumeverd er blitt litt min drømmeverden også, jeg... Hihi... ;-)

    Bare godt å høre at det fins rot et sted
    der i din verden også... For det KJENNER VI TIL!

    Ha en fin kveld!

    :-)

    SvarSlett
  10. Høres ut som om du har fått gjort unna litt i dag, så da må jo mannen stille opp litt også ;)
    Jeg har fått ordnet litt på soverommet i dag, men får det ikke helt som jeg vil enda... :)
    Pass på deg selv, kos deg med maling av gulv og kanskje en god klem av mannen?
    Ha ei flott helg!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  11. Så herlig at du har ekstra energi da, Elin! Bare ikke bruk opp alt på en gang!

    Sier som Lise; pass på deg selv! Og kos deg!
    God helg!

    (ps: dine Waltherbilder gjør at jeg nesten blir flau over mine.. skulle ønske at jeg var like flink til å ta bilder som deg)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  12. Kjempefint!!! Og herlig innlegg, Kjenne meg godt igjen kan du sei:) Ha ei god helg!

    SvarSlett
  13. Jamme har du stått på,Elin! Og nydelig har du det....blir som alltid glad og rolig av å titte innom deg!!
    klem♥

    SvarSlett
  14. ja det er greit å få tatt noen "tak" av og til..;-)
    lykke til med maleprosjektet:)

    likte godt innlegget ditt under her, kanskje jeg skal prøve meg..

    ha en herlig helg!

    klem fra kine

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!