...

torsdag 21. oktober 2010

Offisiell åpning av vintersesongen! Og noko nytt under sofabordet...



Her er vinter. Og sjølv om det er meldt regn allereie seinare i dag, og i morgen, er det liksom offisielt. Vi nærmar oss november. Det vil seie nedhenting av dei putene og skinna som høyrer med. Det er rydde og vaskedag i Elinhuset, og så er det eit visst gardin som skal bli ferdig i gangen ;) Lovar eit fyldigare innlegg i kveld. Legg ved eit skimt av mitt nye vidunder under sofabordet ;)

Eg feirer forresten i dag :) TUSEN TUSEN TAKK for at så mange har lagt seg til som følgjarar siste vekene. No har eg fleire følgjarar her, enn eg hadde på den gamle bloggen min! Dette betyr så uendeleg mykje for ei glad Elin! Tilsaman 269 følgjer Draumesidene mine. Og ja; det er viktig for meg!




For ikkje å snakke om alle flotte kommentarar dokke legg att... Eg går med konstant dårleg samvet for at eg ikkje rekk rundt... Men eg prøver nokre dagar i veka, og håper at eg er innom dei fleste som er innom meg? Det er i alle fall det som er målet! Og takk for alle god bedring helsingar! Eg har det bra! Eg skal IKKJE klage! Så lenge at eg kjem meg rundt omkring, kan sy og skrive litt, vaske, kan gå lange turar og køyre på tur åleine, ja så er livet heilt ok, sjølv om nakken kranglar. Og eg har tenkt å bli HEILT bra!!! 



Håper torsdagen din blir kjempefin!
Køyr forsiktig dersom du også har fått snøvdekke!

STOR KLEM!

Elin



14 kommentarer:

  1. Morn morn.....
    spennende spennende..ser for meg bordet ditt..men er jo ikke sikkert jeg er synsk da...kanskje litt??):)
    nei ikke noe sne her bare strålende sol..skal få gjort ferdig noen prosjekter i dag..og litt til...og pleie snørrete sønn:)
    ha en fin dag..og venter på nytt innlegg senere..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Hei hei
    Her er det meldt snø idag. Litt problemer med å skjønne hvor snøen skal komme fra for himmelen er blå.
    Det er kaldt så vi koser oss inn Milla og jeg.
    Nydelige bilder som alltid.
    Nyt dagen
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Lekre bilder, Elin! Jeg falt for bildet med de to tente lysene. En godhet over det. Kos deg i snøen! :)

    SvarSlett
  4. Hei Elin,ikke ha dårlig samvittighet da,det er ikke sånn det skal være her i bloggeland. Jeg har nettopp lagt Alfred i buret,han har timeout.Han elsker nemlig å bite i strikkajakkene mine. Det er så kaldt nå at de har kommet fram,å han henger i de. Så nå er det timeout på han.Håper du får en flott torsdag også.Klem

    SvarSlett
  5. Nydelege bilete!
    klem frå ei litt kald Sigrid, brr :-)

    SvarSlett
  6. Hei igjen Elin:)

    Nyyyydelige bilder, som alltid:) Vi skjønner forresten VELDIG godt at så mange vil være følger av bloggen din. Den er nydelig, og en av de mest inspirerende i blogglandia <3 Vi har også opplevd å få mange følgere, på kort tid:)

    Klem:)

    SvarSlett
  7. Ja, med to dager med snø i oktober er vinteren offisielt i gang! Så ble det en kort høst på deg, i allefall.....og så får vi tro våren kommer tilsvarende tidlig;) Synes headeren din bærer bud om en ny og lett vår :)

    Storesøster var ute med snowracer i går - STOR glede! Eldorado for de små, med snøleik, og all erfaring tilsier at etter snø kommer regn...på vestlandsvintervis. Det gjelder å bruke den for det den er verdt...

    Strukturen i teppet ditt er så fin! Ser nesten strikket ut? Lunt og godt med tepper nå som vinteren står for dør.

    Ha en fin dag!

    Klem Moccamamma

    SvarSlett
  8. Nydelige bilder som alltid Elin=)!! Her er det også rydde og vaske dag, hente frem vinterklær og legge vekk sommeren!!! Fyrer som en helt i peisen og en god kopp te;)! Ute er det helt hvit, men ganske klissete, så jeg har ikke tenkt meg ut døren i dag;)! Bare kose meg inne=)!

    Ha en superflott dag=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder og stemning!

    Teppet ser lekkert ut..


    Nyt dagen. Her skinner solen så nydelig, 5 minus og crispy luft :)

    Klem til deg

    SvarSlett
  10. Heisan nydelige bilder. Ja det er jo artig at følger tallet stiger, synes i alle fall jeg. Det betyr jo at noe av det du gjør på bloggen er riktig.
    Ønsker deg en flott dag

    Klem Anita

    SvarSlett
  11. Söta Elin,
    vad du kämpar!!!

    Jag blir alltid så glad av dina fina inlägg!
    Många kramar J

    SvarSlett
  12. Heia på du "snøv"engelen Elin!
    Ja hutte meg tu.....det snør det snør:o)
    Men kva gjer vel det når ein kan få komme inn til dine varme fine bilder og din "mjuke" gode tekst....ja da er det godt å sete i ein god stol å nyte det!!!!
    Å takk for det Elin!!
    Torsdagsklem frå meg,Randi

    SvarSlett
  13. Stemningsfulle bilder som vanlig, Elin! Du må ikke ha vond samvittighet. Jeg hadde en pause i flere dager på grunn av PC-svikt. Vi kan ikke følge opp hele tiden.
    Her snør det i dag og det er bikkje-kaldt! Her er vi ikke forberedt på glatte veier enda.
    Ha en flott ettermiddag. Klem

    SvarSlett
  14. Så vakkert bilde nr. 2 ble- Litt mørkt og mystisk liksom;)
    Åh..nå ser jeg at jeg har gått glipp av shabbe-innlegget ditt Elin. Så det må jeg se nærmere på...ikveld..når alt er gjort som skal gjøres.
    Nå må jeg hente vesla i barnehagen her.
    Så nydelige ting du har kjøpt nylig der da!!
    Klemmer fra Line..og du...ikke ha dårlig samvittighet for noe. Da kommer vi heller inn til deg så lenge da vet du;)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!