...

fredag 8. oktober 2010

God helg!



Frå ei smilande Elin, som er heime igjen. Hadde eg vore rik, skulle eg ha vore på spa leeenge...
Men litt er bedre enn ingenting! :) Ein fjelltur gjorde godt til slutt vel heime att,
etter eit heller roleg døgn. Og SÅ godt å bevege på seg,
etter å ha stappa i seg så mykje god mat! :)


Medan far og barn kosa seg i bassenga på anlegget,
kosa mor seg med interiørblad og farris ;)

Eg handla meg EIN ting i dag på veg heim, men til gjengjeld er eg så ufatteleg
IN LOVE i denne tingen! Bilder kjem seinare i helga :)


Ynskjer alle nokre flotte oktoberdagar!

God klem!

Elin

11 kommentarer:

  1. Hørtes deilig ut! Nå er det ikke bare bloggen din som inspirerer meg. T.o.m. musikken. Jeg har et gammelt Steinway & Sons konsertpiano fra 1910 som jeg elsker å spille på. Ut fra din blogg kommer den lekreste pianomusikk. Der finner jeg nye toner jeg skaffer meg pianonoter til. Når jeg stryker tøy, som er ufattelig kjedelig, "setter jeg på din blogg" på full styrke og strykingen går som en lek. Ha en fine helg, Elin. Ønsker deg alt godt! Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  2. Hm...lurer på kas ting det kan vere..spent☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  3. En skulle vært flinkere til å pleie kroppen sin jevnlig -det gjør godt for både kropp og sjel.
    Jeg har dessverre ignorert og tålt smerter i åresvis og dette har resultert i ødelagt rygg og nakke, som jeg nå endelig prøver å rette litt på, men som jeg har fått beskjed om at aldri vil bli bra igjen, bare litt bedre...hadde jeg kunnet skru tiden tilbake...
    Har i alle fall lovt meg selv å ta litt bedre vare på kroppen min i årene som kommer!
    Gleder meg til å få se hva du har kjøpt!
    Ha en flott kveld!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  4. Beautiful October days to you too, Elin! Glad you enjoyed your resting time reading a beautiful magazine. Can't wait to see more photos.
    xo~Tracie

    SvarSlett
  5. Guuud, så deilig, Elin!
    Det unner jeg deg av hele mitt hjerte:)
    Var på spahotell i Thailand, men dumme
    meg var mer opptatt av å bli brun, enn
    å ligge inne å få behandlinger...;)

    Veldig spent på hva du har kjøpt deg...?;)

    Nyt helgen din,
    god klem fra meg♥

    SvarSlett
  6. Hei igjen:) Trodde det var torsdag i dag, men vips så dukket det opp et fredagsinnlegg fra deg. Burde skjønt det, barna ser jo på x-faktor. Bra kommentar fra lillebror under forrige reklamepause. Mamma!Fem pizza koster det samme som 25 mark på sportsbutikken! Vel bekomme:)
    Trodde du skulle være på spa hele helgen, men du har jammen bedre omgivelser rundt ditt eget boblebad enn noe spa i verden! Hils til de på låven fra meg. Vi nyter stadig bringebærsmoothie med bær fra drømmehagen...God helg :)

    SvarSlett
  7. Takk, og god helg til deg også min venn:)
    Det der så ut som en god positur Elin!!
    Så herlig med spa-tur for hele familien da!
    Blir spennende å se hva du har kjøpt deg.
    Klemmer fra Line

    SvarSlett
  8. Så kjekt at du har fått slappa av og kosa deg på SPA hotell!
    Høyrtes herleg ut... Godt å få ta seg litt inn igjen av og til.
    Ønsker deg ei strålande vakker helg!
    Klems

    SvarSlett
  9. Det hørtes veeeldig deilig ut, både med spa og interiørblad og farris ,-)
    Håper du fikk litt påfyll av den gode sorten, til hverdagen!

    Nyt fredagskvelden!

    Klem

    SvarSlett
  10. Dette blir spennende,Elin..!
    klem og god helg♥

    SvarSlett
  11. Låter som om du haft det riktigt skönt!

    Jag väntar med spänning på vad du har att berätta.
    Kram J

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!