...

mandag 25. oktober 2010

Gamal skåp på stova







.... som eg trur skal få på plass dørene sine igjen? Sidan støvtørking blir eit STORT tema her, er det fristande å setje inn att dørene som høyrer til. Når eg kjøpte henne, var dørene utan glas i? Dette har eg fixa. Skåpa skal eigentleg stå på kjøkkenet, men i påvente av peisprosjektet vårt, får ho vere på stova. Og dette prosjektet får oss rimeleg tullete i hovuda for tida... Målband og brosjyrer ligg i skrivande stund utover heile kjøkkenbordet...


Håper du har ein fin fin måndagskveld,
eg er på fotoklubb for første gong!


Klem
Elin


13 kommentarer:

  1. Elin, det er fantastisk. Nydelig stylet - skapet er jo en drøm.
    Vakkert uten dører...litt støv skader ingen;)
    Klem, Jannicke

    SvarSlett
  2. ..mange vakre skatter Elin..
    her er kakkelovnen NESTEN ferdig...det står igjen å sette på kronen..fuging..og SÅ er det bare å nyte synet av den vakre kakkelovnen ;))
    kos deg på fotoklubb..gleder meg til flere vakre bilder som du tryller fram med kameraet ditt ;))
    god klem til deg..
    Anne♥

    SvarSlett
  3. Hei vakre Elin:)

    Så fin ny header du har fått deg:) Jeg er en stor beundrer av bildene dine. Nå er det lite blogging på meg for tida, da jeg har pc problemer, men jeg er innom så ofte jeg har mulighet..
    Tusen takk for den flotte premien, nydelig bilde og kjempefine sandkakerformer:)
    Nydelig skap, trenger ikke dører vel:)
    Ønsker deg en fin uke:)
    Klemmer

    SvarSlett
  4. Ååå...så nydelig, og så vakkert du har pyntet! :)

    SvarSlett
  5. Nydelig skap med utrulig mange skatter !
    Ønsker deg en fin kveld
    klem Tove

    SvarSlett
  6. Hei, Elin!! En stund siden;) For et nyyydelig gammelt skap!! Og så mye lekkert du har inne i hyllene!? Blir sitte å studere bildene dine - leeenge;)

    Ha en fin kveld! Regner med du storkoser deg på fotoklubb:)

    KLEM klem
    Anette:)

    SvarSlett
  7. du på fotoklubb?
    trur du er flink nok til å halde kurs sjølv..
    eller kanskje fotoklubben er slik at ein inspierar kvarandre?
    uansett klubb er sosialt :-)

    Vakre bilete!

    SvarSlett
  8. Heia.

    Så fine bilder da. ;o) Å ikke minst fin musikk. ;o)))

    Klem Simone

    SvarSlett
  9. Vakkert skap du har...

    Min mann skal nå lage et skap til meg av et gammlet vindu..og kjeg gleder meg veldig til han er ferdig..

    Nyt dagen O=)
    klemmer

    SvarSlett
  10. Hei, du gode!
    Tusen takk for hilsen til min svigermor. Det går bra med henne. :o)

    Herlig skap du har i stuen din. :o) Det var så vakkert dekorert, så behagelig for øyet.
    Likte så godt den fine knaggrekken du har hengt opp også. Jeg har en planke av drivved liggende som jeg hadde tenkt å bruke i tv-stuen jeg holder på å dekorere. Kanskje en knaggrekke hadde gjort seg?

    Ønsker deg en glad tirsdag, Elin!

    Klem,
    Anette Willemine

    SvarSlett
  11. Hei Elin! :o) Så flotte bilder du tar, kjempefint her hos deg! Jeg kommer gjerne tilbake. :o)

    Håper det var gøy på fotoklubb!

    Ha en fin dag videre!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  12. Supre bilder av det gamle skapet ditt, Elin. Så herlig stylet, og så skjønne de gamle lestene var. Alt er så ryddig og oversiktelig, en drøm. :)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!