...

tirsdag 12. oktober 2010

Alva igjen... eg må berre! :)



For eg drøymde om henne natta etter fotograferinga. Dette smilande fjeset, kransa med englehår...
Eg har ca.100 gode bilder av henne. Eg har ikkje sett på maken... Og difor vil eg dele eitt til.
Også for å fortelje, at vi ikkje visste kvar vi skulle å ta bilder på søndag.
Eg køyrde litt på måfå, og havna ved eit hus eg har kika på før.
Så ringte eg eigaren og klarerte at vi var der.
Tanken var å bruke trappa på framsida av huset. Eg gjekk litt og kika, og oppdagar ein
gamal stige ved eit vakkert uthus, og så ei rusta vogn like ved.
SMELT! :) Eg har det ofte slik; ting ordner seg av seg sjølv.
Med eit flott tuntre i hausten sine fargar,
 kunne eg ikkje bedt om meir.
Og når vesla sjølv trår til med sjarm og samarbeid, vel...


Viss du gjekk glipp av Alva og hennar
flinke designermamma,
trykk HER! :)



Håper tysdagen din er innhaldsrik og flott!
Og viss han ikkje er det, sender
eg ein extra klem
til akkurat
deg...


Elin


15 kommentarer:

  1. Kjempefint bilde. Skjønner godt du ikkje heilt klarer å la være hihi. Nydelig jente.

    Ta gjerne med meg og Aksel til denne plassen;) Fantastisk fint med stigen og vogna!

    Ha ein fin tysdag.

    Klem

    SvarSlett
  2. Fantastiske bilder av Alva! Jeg ser at du fikk god kontakt med henne. Du har et kjempetalent! Kjør på! Stol på deg selv! Gode ønsker fra Hjørdis

    SvarSlett
  3. Herlig bilde og Alva var jo en skjønn jente-
    Så gøy og høre at du velger litt fotografoppdrag, det klarer du med glans Elin, for det kan du, bildene dine er like flotte om det er av barn, skog, fjell, vann, ett dekket bord, All-

    Tusen takk for hilsen og vi har tatt med oss "kasse-sko-slalom" oppbevaring og mannen skal bare måle og prøve seg frem litt:)

    Nyt dagen!

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  4. Bildene av Alva var virkelig flotte, så jeg skjønner godt at du vil vise fram flere! Ha en fin tirsdag!

    SvarSlett
  5. Kjempefint bilde:) Du er og blir megaflink:) I dag har jeg vært en tur på høgskolen, for å søke om permisjon.. Så nå er det offisielt, trist men godt..

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Hun er så skjønn, den lille jenta! Jeg skjønner godt at du vil dele flere bilder av henne:-) Ha en god dag du også! Klem

    SvarSlett
  7. Nydelig bilde av en nydelig jente!
    Lager hun som lager de fine klærne, klær i Madicken stil også, vet du det?

    Bra at du tar på deg fotograferingsoppdrag fremover. Du er fantastisk dyktig, så det er et godt valg!! :))

    Ha en strålende dag, skjønne deg!

    SvarSlett
  8. Hjelp her holdt jeg jammen på å glemme å legge inn en kommentar igjen. Når jeg først begynner å bla i dine blogginnlegg, så går tiden fort. Det er så trivelig, fredfylt og hyggelig, at jeg altså glemmer å kommentere til stadighet. Nydelig liten frøken du hadde fotografert. Både hun og klærne var vakre. Du er flink. Ha en fin dag videre:)

    SvarSlett
  9. Åå, så flott, da skal jeg se om jeg finner noe bilde alà det jeg har sett for meg ;)
    Det hadde gått unna som bare det, så mange som er forelsket i den stilen der!
    Den er jo så nydelig!!

    Ønsker deg en strålende dag videre!

    Stor klem!

    SvarSlett
  10. Signere Trine:) Så gøy at det ikke bare er meg:) Har sittet å sett på alle Astrid Lindgren filmer denne uken når min datter har vært syk. Harmløs underholdning til små piker. Min datter utbrøt at hun ville også ha slik sløyfe i håret som Madicken! Det samme sa jeg når jeg var liten og jeg hadde omtrent samme frisyre hele barneskolen:) Det nye forbildet er herved Madicken. Har vært Michael Jackson lenge nå, men nå er det Madicken. Musikken til Michael vil nok fortsatt være populær men hun er blitt så stor at hun har meninger om hva hun vil ha på seg. Jeg har lenge brukt begrepet Michale Jackson sko for at hun skal ville ta på seg et par Converse sko... nå spørs det om det funker enda.

    Når jeg får summet meg litt så skal jeg få sendt bilde. Svigermor har egntlig lovet at hun skulle sy for meg når hun kommer hjem fra Afrika etter nyttår.. Men vu får se! Nydelige Alva!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    God klem og tusen takk for hilsener og inspirasjon skjønne Elin.
    Klem
    Helene

    SvarSlett
  11. sender klemmen tilbake eg ;)
    og du -- vi kan jo vere ute og ikkje inni i fjøsen, har dyr ute også eg
    Klemma fra monika
    ps... kor fine bilder av ei fine jente

    SvarSlett
  12. Det var no ein skulle hatt småborn :-)
    Berre så fint...
    Ha vakker dag vidare min venn♥

    SvarSlett
  13. så søt hun er ♥ og kjempeherlige klær mammaen lager!!

    Så fint det ble med glassdører mot utsikten under her!! Heldige dere med slikt utafor stuedøra :)

    klem

    SvarSlett
  14. Ååå så bedårende liten frøken og for et fotoobjekt. Bare hel-skjønn.

    Masse flott å se hos deg (etter 1,5 uke uten nett ;)

    Herlig firmabil og nydelige kjoler..

    Drømmer meg rent bort, jeg..

    Ha en skjønn kveld!

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  15. Så flotte bilder:) Måtte inn å se på det opprinnelige innlegget om Alva, for noen fantastiske kjoler, elsker dem! Du er så flink å ta bilder:)

    Og du; digger tyll-puta di! Den var nok verdt hver eneste krone;)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!