...

lørdag 23. oktober 2010

Drivvedslook på stoveveggen



Har fått spørsmål om fjøla som heng på veggen over tv`en. Dette er ei gamal fjøl som var på fjøsveggen til tipp-tippane mine :) Men i farge liknar ho på drivved, vèrbiten, sleten og grå. Eg har hengt opp ei lenkje med klyper på, og fram mot jul kjem det diverse opp på denne. I vår og sommar har fjøla hengt på høgda, med bokstavar på. Fjøla har vore i bruk sidan vi flytta inn i huset for elleve år sidan. Tv-veggen er aldri vakker, ein diger, svart skjerm er vanskeleg å få til å flyte inn i ein samanheng. Men eg synes det mjukar litt opp, med litt anna blikkfang over monsteret :)







Og så vil eg igjen takke. Ja, eg er rett himmelfallen over at teljaren i dag bikkar sytti tusen treff, berre ein månad etter at eg feira seksti tusen besøkjande. Du verden så kjekt! Eg håper at bloggen min inspirerer, for eg blir i alle fall kjempeinspirert av å blogge! :)


 

GOD KLEM!

Elin

9 kommentarer:

  1. Den er kjempefin og fungerar nettopp slik du tenkjer, eit blikkfang som tek merksemda vekk frå den svarte store tv´n. Det at du også kan endre pyntinga på den etter humør og årstid er kjempepraktsk..

    God helg i Draumeheimen♥

    SvarSlett
  2. åh, den er nydelig!!
    kjekt med klypene!

    god helg min venn

    klem beate

    SvarSlett
  3. Kjempe stilig med et slikt flott blikkfang over tv`n!!!!

    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Tv'en vel det vanskeligste møbelet i huset, men her har du "skjult" den mesterlig!
    Den fjøla er nydelig! Jeg har ei svart gammel fjøl en kunde satt igjen hos oss, og den fikk være med meg hjem :) Skal på veggen på badet, men der er det jo foreløpig ikke klart til pynting...
    Ha ei flott helg, Elin! Og du fortjener hvert et treff!
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder, Elin:) Som alltid!!! Du er så fantastisk flink:)

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Helt fantastisk den "planken". Like flott som sengegjerdet ditt:DDD klemz

    SvarSlett
  7. Nydelig, ELin! :) Dette var så FINT!!! :) Og lekkert med det kjede med klips! Har ei sånn kjede jeg å :)

    De er dekorative!

    HA en fin Lørdag!
    Klem

    SvarSlett
  8. ÅÅÅ Mamma Mia,kjempe tøfft Elin!!:))

    Laurdagsklem frå meg!

    SvarSlett
  9. oh beautifull idea, the old wood whith iron, yes i love it!!
    bonne journée
    véro

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!