...

mandag 4. oktober 2010

And the winners are...



TROMMEVIRVEL...



Eg brukte Random.org. til å plukke ut vinnarane, 
og syns at tala kom vel tett? ;)
Men slik kan det vel vere i LOTTO også? 

Eg har store planar om å få meg ei mailadresse
knytt opp til bloggen, men rakk det ikkje til i dag.
Kan nokon fortelje meg korleis ein får
opp funksjonen "send melding" inne på
profilsida forresten?

Så viss dokke som har vunne, kunne leggje
att ei mailadresse til meg, hadde
det vore underbart! :)

GRATULERER!

Og teljaren viser i skrivende stund,
nøyaktig eitt år etter oppstart
64 664... (fint tal?) ;)

Takk til alle som har vore innom!


Klem
Elin


15 kommentarer:

  1. Hei, Elin
    Gratulerer til vinnerne og til deg for et flott besøkstall. Klem fra Jannicke

    SvarSlett
  2. Heldige vinnerne:) Katrine skrev faktisk kommentar til deg i stad, hun klarte det:) Nå ligger hun igjen, men men! Ha en kjempefin kveld Elin:)

    Stor klem fra oss:)

    SvarSlett
  3. Hei du gode♥
    GRATULERER til heldige vinnarar:)

    Dagen sinnlegg har rørt mitt ♥ og..
    Du er flink og ein stor resurs for mange!Måten du formidlar både tekst og bilde i bloggen din er berre unikt!
    Eg er så glad i desse draumesidene♥

    Heldige dei som har deg i sine liv.

    Klem frå Astrid♥

    SvarSlett
  4. Så heldige..
    Ja, ja då kan eg gå å legge meg for då veit eg at eg ikkje vann ;-)
    Natta!

    SvarSlett
  5. Nei og nei så kjekt!!! Jeg som aldri pleier å vinne noen ting! HURRA!! Og for en flott premie da! Jeg gleder meg til å få den i hende:)

    Min mailadresse er gyrid_lekva@hotmail.com.

    Stor klem fra meg:)

    SvarSlett
  6. Gratulerer til dei heldige vinnerane!! Og til deg Elin, som har ein utrulig flott og populær blogg!!!

    Klem! !

    SvarSlett
  7. Kjære Elin!:)

    Endelig har jeg turt å skrive noen ord til deg! Det er så mye jeg vil si deg, men jeg tør ikke skrive det slik at alle ser det. Jeg håper så inderlig at du snart får en mail vi kan sende til. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, og jeg setter stor pris på hvert eneste ord du skriver.. Hvis jeg får en mailadresse å skrive til, hadde det vært mye verre.. Har ingen blogg, så du får ikke lagt igjen kommentar der. Jeg er bare 19 år, men vet veldig godt hvordan du har det angående det med kroniske smerter.. Vil så gjerne sende deg en mail med litt omtanke og takk, men jeg vil ikke legge ut mailadressen min. Hva skal jeg gjøre da?:)

    God klem fra Caroline:)

    SvarSlett
  8. Hei Caroline! :) Så fint at du skreiv nokre ord! Synd å høyre at du ikkje har det heilt bra! Og så er du så ung! Men eg har også kava med ulike plager heilt sidan eg var i ungdomsskulen. Eg lover å få til ei mailadresse i nær framtid! Har spurd ei veninne om hjelp, eg er ikkje så god til slikt! Den mailadressa eg har i dag, er samansett av for og etternavnet mitt. Og sidan eg ikkje har brukt navn og nummer her inne enno, er den adressa uaktuell å leggje ut.

    Ynskjer deg alt godt i veka vi har framfor oss!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  9. Mente selvfølgelig ikke at det blir verre med en mail:) Tusen takk for svar:) Jeg skal følge med på bloggen din, og sender deg kanskje en mail når den kommer! Håper det går bra?:)

    Ha en god kveld videre:) Tusen takk for svar!

    Klem :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer til dei heldige vinnarane!
    Sterke innlegg du har hatt tidlegare i dag og i går!
    Tenker på deg!
    Klem

    SvarSlett
  11. Gratulerer til vinnerene!

    SvarSlett
  12. Gratulerer først og fremst til deg, Elin, med ettårsjubileum! Du har en kjempefin blogg som inspirerer og sprer glede! Tusen takk for at du startet å blogge! Takk for at jeg fikk bli "kjent" med deg! Jeg har ikke hatt tid til å blogge selv de siste ukene - har rett og slett ikke prioritert det.. Så har vært stille fra min front dessverre. Men har faktisk tenkt masse på deg!

    Og gratulerer så mye til vinnerne! Nydelige premier! Nyt dem :)

    klem, camilla jin

    SvarSlett
  13. Gratulerer så masse til de heldige vinnerene :o)

    Nattaklem fra Hildegunn

    SvarSlett
  14. Så morro at jeg har vunnet, det var gøy det!!!! Tusen takk :)
    Min mail adresse er pensjonatfrua@hotmail.com
    skriv meg der så skal du få adressen min :)
    Ha en flott kveld! Klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!