...

mandag 25. oktober 2010

Engelen passar på tida...



For dagane går så fort... Vi nærmar oss november, og butikkane har starta med juleutstillingar.
I ein ynskjesituasjon, kom alle i gang tett opp mot desember... Sånn har eg det. For det er ikkje lett å halde på stemninga, etter å ha høyrt julesangar i to månedar. For meg er julestemning noko magisk. Ei kjensle eg nesten hadde gløymt som vaksen, til barna mine vart så store, at dei viste meg magien igjen. I tindrande barneauger... Men eg forstår at handelsstanden gjerne vil selje varene sine, og at tre veker i desember er kort tid. Kanskje kan somme ting få lov å glede oss i november også?



Her er nemleg ting som minner om jul hos oss også. På stova kom denne engelen opp sist veke,
saman med ei urskive. Eg synes desse figurane er så fine, og ser så glade ut. Dei hang oppe til langt ut på nyåret sist.To av dei skal få vere i stova vår framover, og så kan borna glede seg til desember nærmer seg, og at alle andre englevener får kome fram frå skap og kasser :) Tida går så fort... 


CARPE DIEM!


Elin

7 kommentarer:

  1. Nydelig!! Tror jeg får finne fram mine og:))
    Ha en flott dag!
    Klem klem

    SvarSlett
  2. Må si jeg gleder meg veldig til å sette igang med alle julesyslene altså...
    Men jeg tror det er viktig å ikke stresse altfor mye, selv om det nok er lettere sagt enn gjort;)

    Ønsker deg en deilig dag, Elin
    god klem fra meg

    SvarSlett
  3. ..jeg gleder meg alltid til jul..men synes det er litt tidlig å pynte i butikken i oktober :) hos Emma`s Verden blir det ikke jul før det bikker november i hvert fall ;))
    ..julemanna var for barna..dei masa etter julemanna hver gang vi var i butikken..nå er det bare å forsyne seg fra boksene i kjøkkenet ;))
    ha en fin mandeg Elin!!
    god klem fra Anne♥

    SvarSlett
  4. Kjempefint..er merkelig har akkurat tenkt jeg skulle kjøpe meg lenker og lage noen slike oppheng:)
    kos deg..her ventes besøk fra Vega i dag igjen...gleder meg:)
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  5. nydelig engel, pynter så fint opp:)

    likte utrolig godt kistebordet du hadde under her, utrolig flott!

    ha en herlig uke!

    klem fra kine

    SvarSlett
  6. VELDIG enig med deg i dette med handelstanden! Men sånn er det vel bare! Tiden går så alt for fort.. Jeg må begynne på adventsgaver og julegaver!

    En nydelig engel!

    Ha en flott dag!
    Klemmer

    SvarSlett
  7. Føler det er litt tidlig å begynne på jula allerede no ej også. Men ej må sei at ej fekk julestemning med den snøen som kom no allikavel. Så håper det gir den positive bivirkninga at ej blir tidlig ferdig med julegavene i år. Ha ei fin veke! Klem

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!