...

onsdag 6. oktober 2010

Ny oppbevaring for skattane mine :)



Eg har nokre interiørblad... Nokre få... Kanskje over snittet? Hi-hi :) Men det er vel fleire av dei som les dette, som også har nokre blad i hus? I dag kom ein ny idè om oppbevaring farande på ei fjøl. Kva med å byggje ei lita skåp av eine kofferten min, og ei zinkkasse? Praktisk, og ikkje så verst å sjå på?






Ein nydeleg, gamal lampeskjerm i glas ligg på toppen. Skal hengje han opp på sikt,
ein eller annan stad i huset. Men først skal han berre få liggje her og sjå vakker ut oppi boksen.


Her har kome regn i ettermiddag, så eg fekk ikkje tatt bilde av klenodiet
eg lånte i går. I morgen blir det haustferie for alle her i huset.


Ynskjer alle ein flott vekeslutt!


God klem
Elin

16 kommentarer:

  1. Så stilig! Veldig fine de koffertene. Likte spesielt den i sink. Skikkelig flott var det!

    SvarSlett
  2. Så flotte kofferter du har fått tak i! For meg er det et skikkelig pust i bakken å bare sitte å bla i gamle interiørblader... Så jeg har noen rundt omkring jeg også, ja ;-) Men ikke så fin oppbevaring som deg ;-))

    SvarSlett
  3. beautifull, j'adore aussi les valises.
    bonne soirée
    véro

    SvarSlett
  4. så utrolig stili koffert du har!
    det blei knalltøfft med sinkkofferten på toppen :)
    klem

    SvarSlett
  5. Stilig!
    Du får det til :-)
    Klem og god haustferie!!

    SvarSlett
  6. Først Elin - tusen takk for hilsen din sist! Jeg ble stolt, rørt og veldig, veldig glad! Og jeg sier til deg: Ditto.

    Dette her var nydelig. Du har så mange vakre ting og har en egen evne til å videreformidle kjærligheten din til det nostalgiske!

    Klem ♥ Jannicke

    SvarSlett
  7. Heia søte du. ;o)

    Så fint da, et smart sted og oppbevare de fine bladene på, så kan en lese de om og om igjen. ;o)

    Jeg har selv fått tak i en gammel kasse jeg har noen av mine blader i, men det er slettes ikke nok. hihi

    Ha en fortsatt fin kveld.

    Klem Simone :o)

    SvarSlett
  8. har noen blad her i huset også ;))
    tøff oppbevaring Elin..elsker gamle kofferter :))
    kos deg i høstferien..
    klem Anne♥

    SvarSlett
  9. Hei Elin:)

    Nydelig! Som alltid! Hvordan klarer du egentlig å ta så vakre bilder? Vi tror ikke vi vet om noen som klarer å gi en sånn kjærlighet til gamle ting som du! Du får jo alt til å bli perfekt!

    Tusen takk for kommentaren på det forrige innlegget vårt:) Det er Katrine som skriver nå også! Jeg er fast bestemt på å få skrive til deg! Ha en kjempefin kveld kjære deg! Håper dere får en flott høstferie!!

    Klem fra oss begge:)

    SvarSlett
  10. For noen vakre bilder.. øynene og hjertet fryder seg! Elin, bloggen er et fantastisk verktøy!.. og du bruker det til noe nyttig, til å skape noe, til å glede noen, til å inspirere og å bli inspirert. Du er virkelig flink til å ta bilder. De er vakre og i live. Jeg skulle gjerne ha hatt deg til å fotografere! Bloggen din er fantastisk! Og den hesten kan godt få lov å være med på bildene. :) og skolebenken da..hallo så vakker! Og ideen med bladene er lur!
    Kleeeeeeeeem!
    Helene

    SvarSlett
  11. Først, takk for kjempekoselig hilsen hos meg igjen. Håper du får laget en e-post adresse, da vil jeg gjerne sende deg noen ord :)

    Vi har vel litt interiørblader ja...har ingen plass til dem her foreløpig, men jeg er jo stadig på skattejakt, så kanskje det dukker opp noe fint for meg også. Den gamle lampeskjermen var bare noe helt for seg selv! Så fin!

    Ha en fin kveld, håper du har det godt! Tenker mye på deg.

    God klem fra Nina

    SvarSlett
  12. Hej Elin. vilken underbar blogg du har och otroligt vackra bilder. jag kan titta runt här i timmar. Ha en fortsatt mysig kväll.
    Kram Linda

    SvarSlett
  13. Hei hei
    Stilig er det. Ja det blir en del interiørblad kjøp. Men det er de eneste bladene jeg kjøper og blir lest om og om igjen. så en får jo mye for pengene...
    Ha en fin dag Elin
    Klem Tove

    SvarSlett
  14. Utrulig stilig!!!!!!!! Du har så mange skatter, du:) Inspirerer og inspirerer!

    Takk for koselig hilsen. Elsker den mintgrønne stolen min. Fant den i vaskekjelleren til mormor i Lyngen, og fekk den med me heim. Kan ikkje sitte på den da, men gjer seg til pynt;)

    Kos de, snuppa!

    Gode klemmer fra meg

    SvarSlett
  15. Vakkert stilleben og vakre kofferter:)
    Klem,Line

    SvarSlett
  16. Ahhh ELSKER den kofferten! nydelige bilder, Elin! Håper du har det bra:-)

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!