...

lørdag 15. oktober 2011

Gi bort på rett :) PIA I love Your Blog!



Kven har lese bloggen min så lenge, at dei huskar vesle Alva? Eg hadde ei flott
stund sist haust saman med jenta med englehåret... Og mammaen som syr klede av gamle gardiner og dukar :) Gry Annette har tatt sats, og modig starta sitt eige firma, RED SHOE. Trykk på linken bak her for å sjå fleire ting Gry har sydd, og kanskje du vil følgje med vidare på Facebook?  Syerska skulle vel vere right on time med designet sitt, med bl.a. gjenbruk og friske fargar og mønster frå 70-talet? Ho syr også andre typar klede på bestilling, men eg trur ho er absolutt lykkelegast når ho får omgje seg med mønster og fargar? Eg har fått eit flott forklede størrelse 2-3 år. Det er mogeleg å bruke det på begge sider, med hovedfargane blå og raud, til den nette sum av 799,-kr. 

Så til det kjekkaste. Gry vil at eg skal gi det til ein medbloggar som betyr mykje for meg. Som kan bli glad for det. Som likar stilen. Som kanskje har ei jente som kan bruke det? Og veit dokke; dette var kjempeenkelt! Eg visste med ein gong kven eg ville gi det til! Det er ei dame som faktisk berga Draumesidene mine i sommar. Utan at ho veit om det. Eg var så nær å slette alt eg hadde gjort, men jevne besøk frå denne supre jenta fekk meg til å føle at eg kanskje hadde noko å fare med? Det er veldig mange som fortener ei gåve frå meg, berre så det er sagt. Men PIA; eg elskar bloggen din, eg må alltid få med meg innlegga dine, og du har fått meg til å tø opp bloggmessig etter år med problem og deppetilstandar. Ironien og humoren din får meg til å smile, sjølv på drittdagar med smerter og følelsen av at eg vil gi opp. Og ikkje minst; TAKK for at du stikk innom med fine kommentarar, dei betyr enormt for meg! Og så til det mest avgjerande : minstejenta di må då kle dette forkleet veldig? :)




Det har jevne kantar, det er berre eg som har prøvd meg på litt utklipping
 i PhotoShop ein laurdagskveld, med eit halvt auge på tv`en :)


Eg håper gåva fell i smak,
eg treng ei adresse i mailboksen min Pia!
Keep Up the Good Work!


Elin

Innlegget frå i fjor, kan du sjå HER!


2 kommentarer:

  1. Så koselig! :) Ikke dumt å kunne gi noe bort til en trofast leser. hva hadde vel blogging vært uten lesere og kommentarer? Tipper Pia (og datteren) bli veldig fornøyd! Ha en strålende lørdagskveld :)

    SvarSlett
  2. Kjære, kjære Elin. Nå ble jeg glad. Veldig glad. Og trår nesten til med hjerter og klemzer. Jeg ble mest glad over å få vite at mine ord hjalp deg - det synes jeg er supert!
    Og du har helt rett - klærne er midt i blinken!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!