...

mandag 10. oktober 2011

Festbord til ære for toåringen min! :)



Jaudå, dei merker bloggjubilèet dei eg bur saman med også. Men eg trur ikkje dei har noko imot det? I alle fall ikkje middag i hagestova i går, etter at baksten var unnagjort. Det var litt merkeleg å grille i oktober, med snøv på fjelltoppane over fjorden... Men du VERDEN så godt!!! På menyen stod kylling, marinert med Elin sin heimelaga marinade, ris, herleg saus og ein salat som det går gjetord om i etterkant... Med graskarkjernar, slike som eg hadde i rundstykka. Kjempesunne viss ein kan stole på veninna mi Eva? ;) Og etterpå vart det biltur i regnkavane, med kjøp av is på bensinstasjonen. Der ER lov å late som om det framleis er sommar!















Takk til alle som vil vere med på
Overvelda!



Elin



9 kommentarer:

  1. God morgon, Elin.
    Som vanleg så nydeleg å sjå på bileta dine, ein fin og inspirerande start på dagen. Så kjekt å ha ein slik duk.... eit godt minne.
    No skal eg snart ta på meg dei høge støvlane og den lange regnfrakken og gå avstad til jobb i regnveret, men eg er brun og full av energi etter ei fin veke i varmen.
    Eg ønsker deg ein flott dag. Klem.

    SvarSlett
  2. heisann elin!!
    for en fantastisk fin utestue dere har!! skikkelig gjennomført elin-style = jeg liker VELDIG!!
    nyter bilder med herlige detaljer!!

    klem beate

    SvarSlett
  3. God morgen☺
    So fint dekka bord-lett å føle seg velkommen der☺

    Ha ein herleg dag☺

    Klem M♥

    ...eg har skifta bloggadresse, kanskje du vil følge med der?☺

    SvarSlett
  4. Det er lov å grille heeeeele året...men det byr på litt andre utfordringer når det er slikt vær som dette;) Helige deg som har hagestue,den er jo perfekt til slike sysler.Og så blir opplevelsen bare enda bedre når det er litt "mot normalen"...ungene elsker som regel slikt ihvertfall!Har selv overbygd uterom under verandaen med peis og full guffe,men vi mpå nok kle den inn litt mer før den er funksjonell for det både blåser,regner og snør inn når det står på...men når jeg ser slike bilder som hos deg nå kjenner jeg at jeg gleder meg sååå masse til å få stell på den saken:)
    Tipper isen også var ekstra god?
    Man har ikke mer moro enn man lager selv:))
    toveklem:)

    SvarSlett
  5. Flotte bilder og fint bord Elin! Du har så mange flotte detaljer i huset ditt ;)
    Ha en fin ny uke!
    KLemmer

    SvarSlett
  6. Kor vakkert bord, Elin! Og den hagestova di er berre fantastisk:)))
    Var kjekt å sjå kor forandra huset var blitt sidan sist, utruleg flott er det!

    Hadde det veldig fint på Fåvang i helga.Kjekt å sjå att alle.

    Ha ein fin dag! Her har nattesøvnen blitt bedre, heldigvis. Venter besøk no.

    Klem klem

    SvarSlett
  7. Vakkert bord, og like vakre bilder!

    ;-)

    SvarSlett
  8. Hagestua di har blitt kjempefin!:)
    Fine bilder som alltid:)

    SvarSlett
  9. Hei Elin,
    for noen vakre bilder, det er en fryyyd for øyet!!
    Du har det bare så utrolig pent ,)
    Nyt kvelden!!
    Klemmer fra meg,
    Anki

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!