...

søndag 30. januar 2011

Himmelsk inspirasjon!



Eg har fått tid til å lese bloggar i januar. Nye på lista mi, og gamle kjenningar. GREIGE er ein favoritt. Og eg får ofte flotte idèar av å vere besøkjande der. I går vart eg fullstendig oppslukt av bilda som vart viste. Dei er frå ei webside som heiter
Style me pretty, og fotografen bak bilda heiter Millie Holloman. Eg skulle gjerne ha takka henne personleg for denne fantastiske opplevinga! Eg har streva med kreativitet og skaparevne etter nyttår, og kameraet har fått kvile uvanleg mykje. Etter å ha fått sett desse bilda, rann det på med idèar til framtidige fotoshoots. Både av interiør, men også av natur og menneske. Eg er så takksam for dette! 












Kanskje må eg gifte meg på nytt? For meir herleg inspirasjon,
trykk på lenkane øverst i innlegget!



4 kommentarer:

  1. Takk for at du deler. Der må jeg inn og kikke! Og så bra at du kjenner inspirasjonen strømme på :)

    Jeg har en drøm - å bli foreviget i denne stilen - rett og slett å be noen "Style me pretty". Det er faktisk på ønskelista til 40-årsdagen:)Nå fikk jeg vann på mølla :)

    Fine bilder fra spisestua di. Hm, lurte på om det kom en stålplate - og ser slik ut. Spennende å se helheten :)

    God søndag - og hviledag :)
    Klem Moccamamma :)

    SvarSlett
  2. Hei Elin
    Det er så kjekt og oppdage nye bloggsider eller andre nettsider, det er en hel verden med inspirasjon som ligger rett foran oss :)) Jeg kan sitte på timesvis å bare søke, titte og lete… Og jeg skulle bare ønske jeg var i litt bedre form, for jeg har så mye inspirasjon som jeg har lyst å dele :)) hehe… med min fart så kommer jeg vel til å blogge i årevis :)) NYDELIGE bilder du viser her, Elin – jeg skal inn å ta meg en titt på siden som du anbefaler. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, kos deg masse videre ღ stor klem fra Mette

    SvarSlett
  3. beautiful words, but there are sad in you.
    Beware.
    ¡¡many kisses!!


    my english is very bad

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!