...

mandag 23. april 2012

Sitronar på kontoret









Sånn er det med den saken. Dessuten er eg kjempeglad i ferskpressa sitron i H2O ;)
Har anstrengt meg veldig for å lære meir om kameraet mitt i dag. Strevar med lyset for å få det mest mogeleg kvitt, synes det er vanskeleg? Kontoret i hjørnet av stova gjer meg i alle fall glad, og no er alle ting på plass i kassene eg kjøpte. Orden. Du verden så herleg!

Har vore heilt avskipla etter å ha sett putene frå Niki Jones før i dag. Blei veldig glad og inspirert. Så inspirert at eg akkurat har vore nede i fjøra saman med min bedre halvdel, og vist han mitt siste funn i drivvedsdungen. Han vart superglad må vite! (snev av ironi) (rettelse: svært ironisk) Men det var for tungt og stort å få med heim... Men han veit nok råd i morgen når han får sove på det! Eg veit allereie råd, men det er best han trur at han finn ut av problemet sjølv (har lært dette av mamsen min)


Ja til hjelpsomme mannfolk!
Eg hadde stagnert uten...
Takk kjære!
LoveU!


Elin


7 kommentarer:

  1. Herlig kontor du har! liker innslag av neonrosa og guult :)
    Dette med lys og kamera synes jeg også er vanskelig... men øvelse gjør mester sies det!

    Vibeke i skråningen

    SvarSlett
  2. Jeg bare elsker den plassen din der altså..og de fargeklattene, me like;o)
    Sitroner ja....i morgen skal jeg kanskje kjøpe meg et lite sitrontre;o) Vi snakkes på fb.vi. Klemz

    SvarSlett
  3. Bildene dine blir bare flottere og flottere Elin! :) Herlig med litt farger både på pute og sitron :)

    Gleder meg til å se det neste prosjektet :)

    SvarSlett
  4. Lekre bilder! Og sitronene - som prikken over i'en :-)

    SvarSlett
  5. Sitroner er fine og godt til mye. Det kommer sitroner på mitt sitron tre. JUHU.
    Kunne ikke tatt den på min mann. Sove på det? Nei, da er det glemt.
    Her gjelder bare å "mase".....

    SvarSlett
  6. Berre nydeleg!

    Og herleg med så kjekk husbond ♥

    Vi er heldige som har hjelpsomme menn i hus :-)

    Stor klem

    SvarSlett
  7. Så fin blogg du har! Og det er veldig flott at du skriver på nynorsk!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!