...

onsdag 25. april 2012

Vår i DIY hyller



 



Duppedittar i hyllene frå Kremmerhuset

Er det ikkje herleg med vår vel? :) Eg NYT å sjå alt som spirer og gror ute! Lillebror har plukka kvitveis til meg i dag, i tillegg fann vi to andre ville blomstersortar i hagen. LUKKE!

Takk for fin respons på all skrivinga mi lengre nede, kjekt å høyre at det ikkje berre er eg som er svak i bloggetrua innimellom. Eg er svært takksam for at så mange er innom her, og tydeligvis finn inspirasjon og glede. Eg krev ikkje meir enn det. Audmjuk. Eg veit eg er heldig. Som eg har sagt før; det hadde vore temmeleg tungt å blogge, uten lesarar.

Så takk for at akkurat du er innom!

My blogging would not made so much sense, without my lovely readers. I`m humble... Thank you so much for visiting Draumesidene!


Elin


7 kommentarer:

  1. Hei Elin! Eg er ofte innom bloggen din, og finn masse inspirasjon! Du er utrulig flink! :)

    SvarSlett
  2. Enig med Linda over her - du er flink!
    Smiiiilefjæs!

    SvarSlett
  3. De hyllene var jo snasne greier.. kanskje jeg skal ha noe slikt til alle dvd-ene mine..hmmm. *tenke*.
    Takk for inspirasjonen.
    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Kvitveis er jo berre vår! I dag har naboen klipt plenen, då er det i alle fall vår - eg vert jo heilt henført og går rundt med eit fjollete flir og nyt livet. Våren er magisk!

    Klem Eli

    SvarSlett
  5. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  6. Nydelige Bilder av hvitveis og hyller!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!