...

onsdag 18. april 2012

Prosjekt soverom og eit nytt gratis red.program du berre MÅ prøve!








Håper du fekk ein liten boost frå bilda, både av inspirasjon og energi!
Eg prøver forsiktig å trø i gang prosjekta mine på loftet. Eg klarer ikkje så mykje sjølv,
så det blir mest kommandering ;) Men alle er innstilt på at vi skal få ferdig alt før
sommaren er her. Då er det nok å styre med ute. Eg fekk pakke i posten i går,
med nokre skjønne lampar som har stått på ynskjelista i mange år. Igjen har
eg gått til investering av kopiar; eg har slett ikkje råd til originalane...
Viss du heller ikkje boblar over av kæssj, kan du gå inn her og kike.
Veldig rask levering! Og ein får pakken på døra.
  
Eg vil også tipse alle medbloggarar om eit nytt redigeringsprogram, som har tatt plassen til Picnik, som stengjer i morgen. Kom over det i går ved ei tilfeldigheit. Det heiter PicMonkey, og overraska meg positivt! Du ser likheitene med Picnik i inndeling av funksjonar, men har i tillegg mange morsomme ting du lett kan tilføre bilda dine. Stikk innom og prøv! Var ikkje nødvendig å registrere seg heller. Gi meg gjerne tilbakemelding om korleis du synes programmet fungerer! Og den einaste måten å lære på er å leike seg, prøve og feile.

Heilt til slutt; eg finn det vanskeleg å halde bloggen i gang i periodar der eg er sjuk. Slik har det vore heilt sidan eg starta hausten 2009. Men det skjer alltid hyggjelege ting innimellom, som gjer at eg får ny giv. Ein mail for eit par dagar sidan, løfta meg eit hakk høgare. Eg har takka nei til å bli med i reportasjer tidlegare, men den siste henvendelsen er veldig fristende å takke ja til. Spørs om vi ikkje hiv oss rundt og takkar ja? ;) For dette er ei sak alle i familien får uttale seg om. Det einaste som kan treffe oss i hovudet er vel Jantelova, og den er vi ikkje så opptatt av frå før... ;)


Takk for så fine tilbakemeldingar på siste innlegga!

You`re the best!



Elin

16 kommentarer:

  1. Nydelige bilder og tusen takk for tipset, dette må prøves :-)
    Klem
    Brit Eva

    SvarSlett
  2. Finfine bilder, vennen, og spennende med prosjekt soverom (er det vi og...). Skikkelig dilla på rosa, du, hihi, fresh farge!

    Eg har nett snakka 2,5 time i tlf med Milla, og har samtidig klipt klart til 6 små kjolar, vaska kjøkkengulv og skap, vatna blomstrar, tømt oppvaskmaskin, begynt på ei kake.. hehe så no er eg heilt pest!

    Nyt den fine dagen!

    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Spennende, Elin! Og kjekt når dører åpner seg, og når det er så positivt. Du er så flink i styling så det er ikke rart!!! Håper ryggen vil stadig være i bedring...blogg når du vil og orker:)

    SvarSlett
  4. Takk for tips. Skal gå inn og teste programmet.
    Ellers er jeg glad for hver gang du legger ut et innlegg. Du er en av de beste her inne!! Skulle vi få se en raportasje fra ditt kreative hjem, så er det noe jeg gleder meg til. Ha en fin dag videre.

    SvarSlett
  5. Hei Elin!
    Koselig med rosa ! Synest du er kjempe flink å legge ut innlegg ej :-)
    Hiv dokke rundt med reportasje ,:-D
    Klem milla

    SvarSlett
  6. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  7. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  8. Wow for noen lamper til vanvittig bra pris! Ser det ut til å være ok kvalitet også? Jeg har heller ikke råd til orginalen verken på jielde eller eames:) hehe Så kanskje disse må bestilles da! Jeg prøvde picmonkey her om dagen, helt supert! Tror jeg skal bruke dette programmet for litt forsom redigering fremover. Takk for hyggelig kommentar inne på inlegget mitt, det varmer hjertet i sorgen ♥ Ønsker deg en flott dag

    SvarSlett
  9. Hei Elin. Takk for begge tips! Fikk jammen meg lyst på en lampe eller to, og har dessuten heller ikke noe annet redigeringsprogram en picknik, så tusen takk for tips hist og her :) Håper formen er på bedringens vei, uansett årsak.Det er i motbakker det går oppover ;-)

    Klem fra Chilli Charm.

    SvarSlett
  10. Vakkert og den utsikta er berre heilt WOW!

    Stor klem din veg :-)

    SvarSlett
  11. Linken til PicMonkey virka ikkje, men googla namnet.. og har faktisk brukt programmet til å redigere gatebilde på siste innlegget mitt :-)
    Supert tips!

    Takk!!

    SvarSlett
  12. Tuusen takk for bildered.tips! Skal prøve det straks! Har vært så lei meg for at Picnik skulle slutte; det er jo det enkleste prog. jeg har vært borti. Så hvis dette ligner... ;-))

    Så spennende med reportasje; go for it! Janteloven sender vi på gangen!!

    God klem
    :-)

    SvarSlett
  13. Nydelige bilder, jeg har sagt det før, jeg liker de små innslagene av farge.

    Takk for tips om PicMonkey. Har tatt det i bruk:)

    Så flott med spørsmål om reportasje, godt med sånne lyspunkt.

    Klem

    SvarSlett
  14. Tusen takk for tips til en erstatter for picnic. Det skal prøves!

    God bedring og blogg når du føler for det du.

    Hilsen Gry K

    SvarSlett
  15. Nydelige bilder!
    Sånn må det være tenker jeg...
    At man blogger når man har overskudd. Her går det litt opp bakkar og ned berg også. Lettere for meg å blogge av å til enn å lage ting. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for bare å ta bilder selv, men kjenner at da blir det ekstra krevende å blogge. Prinsippa faller ;) Men kjære deg, tusen takk for tips om nytt redigeringsprogram. Har vært litt rådvill nå som piknic forsvant. Hadde liksom lært meg det og alt gikk så enkelt og greit...

    Du, janteloven kan gå å legge seg!
    Gjør det som du og dere kjenner er best! De som er glad i dere, akseptere det. De andre, trenger man ikke...Huff, kanskje litt brutalt, men ærlig.

    Stå på!
    Takk for at du inspirerer!
    Siw

    SvarSlett
  16. Hei.
    Nydelig beis på sengegavlen..hvilke beis er dette??
    Håper på svar!
    Mvh Nina!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!