...

søndag 22. april 2012

Lavendel - endeleg!










Endeleg lavendel på blomsterbutikkane! :) Og til og med peonar... Men ikkje kvite.
Då er våren her, når slike skjønnheiter får kome opp på bordet! Men eg berre elskar lavendel også, har i forskjellege variantar ute i hagen. Enkelte år frys dei, men i vinter ser det ut til å ha gått bra.

Er berre ein tur innom for å leggje ut resten av bilda. Vi har laga middag i hagestova, og det er så herleg der ute! Hadde gløymt kor roleg eg blir av å vere i det rommet. Så no går eg ut igjen!


Ha ein flott søndagskveld der ute,
og måtte den nye veka bli kreativ og innhaldsrik!



Elin


9 kommentarer:

  1. Så herlige bilder, Elin! Falt helt for de skjønne sommerfugllavendelene. :) Jeg tenkte på lavendel i dag da vi tok ut noen hagemøbler, kommer nok snart til Plantasjen her også. :))

    SvarSlett
  2. Flott med lavendel!!
    Jeg har også vært på hagesenteret idag og kjøpt sommerblomster!! Nå sitter jeg god og mett - har hatt lammelår og fløtegratinerte poteter! Spørs om jeg kommer meg mer ut av godstolen idag!
    Klem Heidi ;)

    SvarSlett
  3. Hei kjære Elin!
    Så fine bilder, og flott med lavendel! Har observert de i butikken jeg også, men forløbig har jeg ikke fått kjøpt...

    Deilig at dere nyter fine vårdager! Her i Oslo har det vært en grå søndag - frister mest å være innendørs!

    Nyt søndagen videre!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  4. Lavendler har man allerde kunnet købe et stykke tid her i Danmark...jeg elsker dem også.;-)
    Hvor er dine lamper blevet fine med det sorte på...dem kan du være stolt av...:-)

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  5. Så flotte bilder som alltid,eg synest at lavendel er så fine men eg har problem med å holde de så tilslutt visner de fra meg,har visst ikkje grønne fingrer:)
    Peoner er så fine,har sett de komt men de for fort,for når eg skulle ha var de forsvunne.
    Ein fin søndagskveld til deg;)

    SvarSlett
  6. Så fine bilder! Herlige blomster.
    Fin kveld til deg! klem Hege

    SvarSlett
  7. Nydelige lavendler - jeg elsker lavendel om sommeren; de lukter himmelsk! Har ikke sett noen ennå, men så har jeg ikke vært i blomsterbutikken heller...

    Liker Eams'en din på kjøkkenet så godt; skikkelig kul stol!

    :-)

    SvarSlett
  8. Du har bare ett helt fantastisk kjøkken!! Lampene var råflotte!!

    Klem

    SvarSlett
  9. Det er herlig når vårplantene kommer i butikkene! Får en fredfull stemning når jeg ser bildene dine :) Ha en super ukestart! Solskinnsklem fra Miami

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!