...

søndag 22. april 2012

Lovely Sunday in my Kitchen!







 



Takk for alle fine ord under innlegget i går. Eg trudde ikkje så mange kom innom, når temaet ikkje var interiør. Dette er først og fremst ein interiørblogg, men med innslag av meir personleg karakter innimellom. Når eg skriv slike innlegg,  kjenner eg meg veldig sårbar og ærleg. Eg setter difor veldig stor pris på at så mange brukte litt av tida si til ein kommentar akkurat i går.

I dag har eg derimot kosa meg med kameraet på kjøkkenet. Og kanskje kjem det fleire bilder til kvelden? Viss det ikkje gjer det, valgte eg å bruke resten av dagen ute i sola ;)

Ha ein fin søndag!


Elin


4 kommentarer:

  1. koselige kjøkkenet ditt
    klem Anki

    SvarSlett
  2. Eg kjøpte meg lavendel på kundekveld på Studio Slettvoll sist onsdag, og dei var jammen meg daude dagen etterpå! Åhh, så skuffa eg var... Så no må eg på jakt etter nye, for lavendel bringer bod om sommar...

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!