...

søndag 8. april 2012

Roleg morgen på kjøkkenet | Slow morning in the kitchen










Påskemorgen... Eg har hatt ein roleg start på dagen. Treng det også. Har vondt i ryggen min, og kan ikkje bli med på skiturar og andre aktivitetar i Påska. Dei andre er på fjellet. Eg kjende plutseleg for å lage eit blogginnlegg. Tok si tid ser eg... ;) Seinare i dag blir det besøk frå familie, og kaffe og kaker. Eg har fått ei ny oppskrift, og den var så enkel at eg vurderer å lage eit innlegg? Det er sjelden eg matbloggar...




Elin

9 kommentarer:

  1. Ja,da er det bare å kose seg inne....
    Ikke mye skiturer her heller....
    klemklem

    SvarSlett
  2. artig om du bloggar om mat innimellom, særleg denne kakeoppskrifta. Eg er stadig ute etter greie kakeoppskrifter, for det er så få eg kan og eg har ein dalande sjølvtillit når det gjeld kakebaking. Elles er eg veldig glad i denne upretensiøse, ujålete bloggen din, Elin! ....og så er han på nynorsk. Du och jag!

    SvarSlett
  3. Rolig star på dagen her også! No er jeg hjemme alene og koser meg med en nydelig blogrunde :)
    Fine bilder!!
    Klem,
    Vicky

    SvarSlett
  4. Nydeleg; slik eg alltid opplever dine blogginnlegg. Roleg og god start på dagen med sein frokost. Kjekt med alle heime! Storebror reiser snart til Trondheim igjen. Fortsatt God Påske til deg ogsåB-)

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder som alltid, elin!
    God bedring og forstatt fin påske...
    klem

    SvarSlett
  6. Så fine bilder fra en frokosten. Vi har hatt familiefrokost, koselig det også:)

    Ser at ryggen fortsatt er vrang, ønsker deg god bedring:)

    SvarSlett
  7. Nydeleg var ordet som kom til meg også! Nydeleg blogg (fyrste gong eg er her, har akkurat starta med blogging), nydelege bilete, nydeleg heim. Kjempefin nynorsk, så kjekt! :-) God betring frå meg også, slikt tek på. Beste helsing frå meg.

    SvarSlett
  8. Kjør på med oppskrifter! I dag har jeg bakt - brukt oppskrift som jeg har funnet i en blogg. Og du klarer sikkert å ta et delikat bilde av kaka - det har jeg gitt opp å prøve på...

    SvarSlett
  9. Innom for å ønske deg god påske! :) Klemmer fra Miami

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!