...

lørdag 21. april 2012

I hjertet mitt for alltid





"En 19 år gammel gutt fra Ålesund omkom i ei trafikkulykke
ved Lillehammer natt til tirsdag 21.04.08".

Sjokk.
Eit metallvirvar...
Smerter i bringa som sitt der enno.
Bildet som vart frigitt på nettet, før vi visste at du var død.
Den grusomme følelsen når eg forstod at dette vraket
faktisk var din bil, og at det var du som var "sjaføren som døde".
4 år med sorg. 4 år med sakn.
4 år i dag.

Livet går vidare, vi går vidare. Men eg gløymer
deg ikkje. Du er i hjertet mitt for
alltid Marius.


tante Elin 


Eit frykteleg nært og ærleg innlegg i dag, men eg vil minnest denne flotte guten, som reiste frå oss så alt for tidleg. Tankane mine i natt går til alle som har opplevd å miste eit barn eller ein ungdom. Ikkje minst til alle dei pårørande til offera etter 22. juli. Meiningsløysa er så stor, at ein innimellom lurer på om det verkeleg har skjedd. Eg kan ikkje forestille meg korleis alle desse berørte har hatt det sidan det skjedde. Og denne veka som har gått, må vere uendeleg vond og opprivande for alle involverte.


Fred over minna

20 kommentarer:

  1. Hei.

    Det er så trist å miste familiemedlemmer. Og ekstra
    ille når det er unge mennesker.
    Heldigvis har du masse gode minner å tenke tilbake på.

    Fin helg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  2. Gode minner er gull, og slik lev me vidare <3

    SvarSlett
  3. Trist å lese. Godt å gode minner.
    Klem fra meg.
    Marte

    SvarSlett
  4. Godt og kunne minnes sine kjære... Ta godt vare på deg selv =))

    varme klemmer Kerstin

    SvarSlett
  5. Sender varme tanker!

    "Mira"

    SvarSlett
  6. Føler med dere ♥ jeg vet hvordan det er, da jeg også mistet min 19 år gamle bror for litt over 4 år siden. Det kan være uutholdelig til tider, det ligger liksom alltid i bakhodet. Men, jeg tror ikke gud gir oss større prøvelser vi kan klare eller tåle. Tusen takk for din gode hilsen på mitt lignende innlegg ♥ Vi må leve hver dag som den var den sist ♥ Ønsker deg allikevell en god helg:)

    SvarSlett
  7. Akkurat slik er det. Men vi har alle minner og det hjelper mye.
    Klem Synnöve.

    SvarSlett
  8. Kjære Elin!
    Jeg fryser på ryggen når jeg leser dette innlegget! Det må jo ha vært helt forferdelig for familie og venner! Det finnes INGEN grunn til at slikt skal skje! - og mange spørsmål om hvorfor vil vel alltid poppe opp... Gud vil ikke at det skal skje noe vondt, men dessverre lever vi i en verden som påfører oss det ene og det andre..... Men heldigvis er Gud veldig flink til å snu noe av det vonde vi opplever til noe godt etterhvert!
    klemmer fra Kari

    SvarSlett
  9. Kjære deg. Eg hugsar dagen godt, det var då eg jobba i Stordal...
    Forferdeleg trist. Kom ei tåre når eg las dette. Tenker masse på deg.
    Ta vare på alle gode minner.

    Stor klem frå meg

    SvarSlett
  10. Tusen takk til alle over her. Det er ein vakker dag hos oss, akkurat som den dagen for fire år sidan. Ein skulle ikkje tru at noko så fælt skulle skje, ein slik dag. Diktet over her,synes eg beskriv følelsen av det å miste nokon. Eg huskar at eg tenkte at no måtte vel tida stoppe? Og eg trudde ikkje at det kunne bli lyst og sol igjen neste dag? Men det blei det. Bilane køyrde forbi på vegen, folk reiste på jobb igjen, og butikkane var åpne... Livet gjekk vidare. Men smerta i brystkassa, den er der enno. Tomrommet inni hjertet ein stad vil aldri fylle seg opp igjen. Slik er det å miste nokon som ein elskar. Men åra tek vekk verste verken, hjelper oss å puste medan vi tenkjer på gode minner. Heldigvis. Livet er ikkje alltid slik som vi ynskjer det skal vere. Men vi må finne styrke til å fortsette. Det er det livet handlar om, uansett religion. Overlevelse, og håpet om å kjenne på lukka innimellom.

    e

    SvarSlett
  11. Det er så fryktelig tragisk når slike ulykker inntreffer. Et fint og nært innlegg fra deg ♥

    Håper du får en fin helg til tross.
    Varme tanker og klemmer fra Therese.

    SvarSlett
  12. Så utrolig trist å miste sine kjære.. Tenker på deg i denne stund og sender varme klemmer <3

    SvarSlett
  13. Dette var sterk lesing, fine Elin ♥ huskar du skreiv om Marius i fjor og. Eg feller ei tåre her eg sit, og sender deg og familien dekans gode tankar.

    Lina

    SvarSlett
  14. Alles store frykt, det der å miste noen som står en nær. Noen som burde ha lenge igjen å leve. Klem.

    SvarSlett
  15. Jeg kan bare ane din og dine nærmestes sorg....

    SvarSlett
  16. ♥ Sender en stoooor klem!
    Det er grusomt å miste så brått og brutalt.. ;/

    Har selv opplevd at bilde av en veldig nær venninnes sønderknuste bil ble lagt ut på nettavis minutter etter ulykken og lenge før familien var varslet, mamman kjente igjen bilen og måtte selv ringe politiet..

    SvarSlett
  17. Så flott at du minnes og minner oss om nestekjærlighet. På en så fin og ærlig måte.

    Ha en fin uke.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!