...

torsdag 12. april 2012

Nokre bilder frå hagestova









Hagestova har vore i bruk sidan før påske, og det er eit fantastisk rom å vere i. Akkurat som om ein kjem inn i ei anna verd, to dører ut frå kjøkkenet. Nesten litt hyttestemning? Og så kobler eg ut fullstendig når eg setter på musikk, finn fram nokre gamle interiørblad og setter meg ned i varme puter og pledd. Med ein kopp varm drikke, er det heile perfekt. Framleis kaldt, men når sola stikk ut av skyene, kjenner ein den herlege varmen gjennom glasdørene. Eg ser fram til å få ferdig alt der inne, ikkje minst til å få på plass 4 vindu og hyller rundt peisen.



Elin


8 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har slik ei fin hagestove... Vi går straks i gang med renovering av småbruket og då skal ein del av fjøsen verte hagestove! Gler meg!

    SvarSlett
  2. Kos deg i hagestua, den høres deilig ut. Fine bilder også. Deilig nå når dagene blir lengre:)

    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelige detaljer fra Hagestuen din ☺ Ønsker deg en riktig flott helg ..☺

    SvarSlett
  4. Så koselig det er i hagestova di...en skikkelig nyteplass.
    Du har greid kunststykket å holde liv i oliventreet ser jeg. Det er sikkert en perfekt plass, med mye lys og ikke for varmt.
    Ha en fin helg !
    Klem

    SvarSlett
  5. Åhh - har alltid ønska meg ei hagestue eller en lun grillplass med peis og langbord... Kanskje en dag...
    god helg - klem Heidi :)

    SvarSlett
  6. Jeg bare elsker havestuen deres! Kunne gjerne hatt en slik her hjemme. :o)

    Håper du har gode dager, Elin!

    Ønsker deg en glad helg!


    AW

    SvarSlett
  7. Å, den er bra fin, den hagestova di!! Håper det blir temperaturer og helse til å nyte den i fulle drag denne våren!!
    God helg, hilsen Gudlaug

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!