...

søndag 8. april 2012

Enkel dessertkake







Matblogging er ikkje noko denne dama er kjend for, 
men kanskje eg skal dele mine enklaste oppskrifter framover våren? 
Eg har ikkje noko rykte på meg for å bake og kokkelere. Men; det er 
ikkje alt omverda veit om meg heller... ;) Denne kaka/desserten er i alle fall superenkel, 
og god. Eg laga den i ei paiform. Ein kan sjølvsagt variere kva bær ein brukar.
Eg skal prøve ein rein ostekrem neste gong, kutte ut kremfløyten og
heller bruke to boksar filadelfiaost. 
Treng nok litt meir melis då? 



Elin


7 kommentarer:

  1. Høres god ut :) jeg lager ostekake omtrent slik. Men med bixitkjeks og i ostemassen har jeg enten tine mandarin og ananasost eller en pk sitrongele ( lag geleen med halv mengde vann) og på toppen når kaka har stått og stivne i kjøleskapet har jeg enten gele ( fint med rød markjordbærgele også denne laget på mindre vann) eller bær :)

    Gleder meg til flere enkle oppskrifter fra denne kanten :)

    SvarSlett
  2. Den høyrtes veldig god ut:)Eg er ikkje noko ivrig mat og bakedame men noko enkelt er bra:)
    Ein forsatt fin påske til deg!

    SvarSlett
  3. Den var heilt fantastisk. Det kan ej skrive under på, for ej var med og åt ho opp. Ditta kan du, Elin :-))

    Trond

    SvarSlett
  4. Dette både hørtes og så herlig ut, vi er glad i ostekake både A og jeg:) Og del gjerne mer fremover, enkle oppskrifter er alltid velkommen!

    Håper du og dine har hatt ei fin påske Elin, og at du har fått noen gode dager (selv om ryggen ikke alltid er med). Tenker mye på deg selv om det er stille fra meg:)

    Varm klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  5. Mmmm ser og høres god ut den der Elin. :o)

    Ha en fortsatt fin påske.

    Klem Simone :o)))

    SvarSlett
  6. Den ser jo god ut. Og skal den ikke stekes er det håp for meg og.
    Fin kveld til deg og dine
    Klem Tove

    SvarSlett
  7. The more icing sugar the better.

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!