...

fredag 27. april 2012

Dagens outfit




I don`t think so...  For klede er nedprioritert. Eg handlar ofte på B Young på Moa Gård. Får SUPER hjelp der. Men som sagt, eg er ingen fashionshopper. Kleda mine er veldig svarte, eg er meir som ein heavyrockar... Berre ting er heilt og reint, er det greit. Skulle gjerne vore meir fasjonabel, men det er interiør som er mi greie.  Kom i snakk med ei butikkdame, og sa at eg heller kjøpte ting til huset, enn til meg sjølv. Ho foreslo at vi kunne hjelpe kvarandre, sidan ho hadde det stikk motsatt ;) 

På bildet er speilet frå Emmas Verden, knottane på kommoden frå Tante Bruun, lampefoten frå Herlighet, og skjermen frå ZanZ. Buksa mi er frå B Young, men eg huskar ikkje kvar eg kjøpte blusen og singleten... Dette kjøpte eg etter nyttår, interiøtinga er alle meir enn 2 år gamle... Er det berre eg som er så tullete, eller er der fleire der ute som kjenner seg igjen?


Ha ein fin dag!
Med eller uten dagens outfit! ;)


Elin



15 kommentarer:

  1. Jeg er også slik, kjøper til huset, ikke til meg selv. Har lite peiling på klær og sammensetting av antrekk, kunne trengt litt hjelp der ja:)

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  2. Haha du er god du!! Du kjøpte deg jo støvlettar i år??!
    Eg var ikkje slik for 5 år sidan,då kjøpte eg meg nye klede til kvar helg... Men no er det skralt i klesskapet!!! Alt går til interiør,veslegut og hobby:) Kjøpte meg masse sommarklede i fjor då,men det var mest fordi min nye kjæreste tok meg med og skulle absolutt kjøpe alt til meg.. No etter graviditeten er eg spennklar for å shoppe klede,gleeeeeder meg til å føle meg fresh igjen.
    To dagar på overtid og eg ligg i senga med smerter her og der. Kanskje eit teikn på at noko er på gong???
    Kryss fingrane for meg:)

    Fin fredag til deg og dine!

    Klemma!!

    SvarSlett
  3. Viss nokon skulle lese desse kommentarane, og ser at Marianne skriv om nye støvlettar, stemmer det. Eg fann dei først til 2000 kr (TEMMELEG uaktuelt), deretter nedsatt til 399!!! Og kun eitt par igjen i MIN str.??? Eg fekk brukt dei 3 gongar, før siste prolapsen min smellte meg i bakken. Deretter har eg ikkje kunne hatt sko med hælar...

    Dett var dett...

    SvarSlett
  4. Hehe,ja det er lett for at de som er hovedinteressen der går det mest penger i og:)
    Eg må vel sei at eg bruker likt på alt,eg jobber på ein barneklærsbutikk med merkeklær så der går det ein del penger,er jo masse fint og så må eg jo sjå litt fin ut når eg jobber så då må eg jo handla litt til meg sjølv og,så blir eg jo påvirka av alt det fina i interiørverden og,men prøver å være flink til å kombinere både klær og klut så då treng ein ikkje nytt heile tida,verken av interiør eller klær:)
    Ønske deg ei fine helg:)
    Klem

    SvarSlett
  5. Det enkle er ofte det ebste da......god helg til deg Elin...klem fra Mona

    SvarSlett
  6. Ja, må si jeg kjenner meg veldig godt igjen ☺ jeg kjenner at jeg har mye mer glede av å gå i en interiør butikk enn i en kles butikk..kansje litt dumt,siden der kunne sikkert vært litt mere opptatterte ting i kleskapet også..
    Riktig flott helg til deg ☺

    SvarSlett
  7. Hei. Da er vi to. Kjøpe kles shopping er skikkelig nedprioritert. Ikke bare pga svangerskap men interiør er så mye mer spennende. Men når jeg nå ser i klesskapet ser jeg jo behovet. Men tenk så mye mer spennende man kan få for de pengene.
    Fin helg til deg og dine
    Klem Tove

    SvarSlett
  8. Hei Elin, kjenner meg SÅÅÅÅÅ igjen. Her blir klærene og megselv forsømt. Men skal snu trenden har jeg bestemt, og bruke mer på meg selv. For mitt ytre betydde mye for meg før, men når går penger til interiør og barna, selvfølgelig;) God helg til deg og dine, håper ryggen din er på bedring;)

    SvarSlett
  9. Hei Elin, kjenner meg SÅÅÅÅÅ igjen. Her blir klærene og megselv forsømt. Men skal snu trenden har jeg bestemt, og bruke mer på meg selv. For mitt ytre betydde mye for meg før, men når går penger til interiør og barna, selvfølgelig;) God helg til deg og dine, håper ryggen din er på bedring;)

    SvarSlett
  10. Kjenner meg nok i gjen i det ja, Elin! :)
    Flott er du uansett ser jeg! Herlig bilde!! :)

    Er stadig innom, selv om jeg ikke legger igejn ord.. så ser jeg og nyter jeg :)
    Flinke deg!

    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  11. Flott alt sammen! Ønsker dn god helg!

    SvarSlett
  12. he, he, Elin, trodde nesten du hadde skiftet beite ;-)
    Nydelige, lyse, deilige bilder du viser, og jaggu er du ganske så skjønn du også :-) Hyggelig at du tittet innom meg. Har mistet helt piffen for blogging selv, håper å finne litt motivasjon snart, men jeg titter fortsatt innom en og annen blogg -deriblant din :-) kommenterer sjelden dessverre, men koser meg med dine vakre bilder!
    Håper du har det bra! Ha ei fin helg!
    Klem
    Ps! Skulle gjerne sett litt eksperimentelle Elin-bilder :-)

    SvarSlett
  13. hehe:) Heilt enig!
    Eg og føler meg alt for kjedelig i klesveien i forhold til interiøret.

    God helg:)

    SvarSlett
  14. Ha ha, det er vel best at man skriver MED dagens outfit;)
    Ha ei fin uke!

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!