...

mandag 9. april 2012

TineK, yndlingshylla mi og sånt... | TineK, my favourite shelf and stuff...









Siste rest av påska lyser gult på kjøkkenet og stova.
Ein tulipanbukett som har stråla fint i snart ei veke. I morgen
skal vi igjen tilbake til kvardagen, og det blir nok godt for både store og små. 
Eg skal prøve å finne overskot til å kome i gang med små prosjekt. Eg stoppa heilt opp nokre veker, og det er sjølvsagt viktig når kroppen ikkje vil vere med på det hovudet vil. Men du verden så trist det er
å ikkje gjere på noko som helst. Eg trur at bloggelysta også er i ferd med å ta seg opp igjen.
Det er alltid eit godt teikn. Hjelper så godt på humøret mitt! Så gjenstår det å sjå
om eg klarer å inspirere nokon der ute? :)

Stikkord for april er nytt jenterom, og oppgradering av loftstove.

Og om dette held seg oppatt, DET gjenstår å sjå!



Elin



8 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se nytt jenterom...
    Ha en fi nkveld..
    klme

    SvarSlett
  2. Vakkert!

    Og kjekk oppskrift under her :-)

    Nyt siste rest av Påska!

    Godt om du kjenner "sevja" stige igjen!

    klem

    SvarSlett
  3. Så vakre bilder og farger:-) Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  4. Lekkert som alltid:):)
    Håper du har hatt en fin påske... og nyter siste dagen av den;)
    Klem fra Anine

    SvarSlett
  5. Er så nydelig det skapet ditt! Og det blir jo ikke minde fint av alle de lekre tingene du har inni :) Fin kontrast på veggen. Så spennende med prosjekter! Gleder meg til å se :)

    Ha en fin kveld videre!

    Klem Lene

    SvarSlett
  6. Så kul redigering!!!!!!!!!!!!!!!! Tips mottas med takk:-))

    SvarSlett
  7. Er såååå misunnelig på den Tine K-samlinga di; bare digger den stripete serien!! Skal til København i sommer, og da SKAL det shoppes litt Tine K altså ;-) Bl.a et vatteppe - gleder meg!

    Ok at jeg "pinner" bildet ditt til inspirasjonsveggen min på pinterest?

    Håper formen blir bra nok til jenteromoppgradering - koselig oppgave!

    :-)

    SvarSlett
  8. Beautiful home, and the interior is awesome.


    Exam Papers

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!