...

fredag 16. juli 2010

Tur til Lauparen :)


Nok ein kjempeflott dag her hos oss! Litt stiv og støl etter ein super fjelltur, UTEN kamera!!! Eg vurderte saka dit hen, at det vart for tungt med Canon-vennen min i sekken... Og det vesle kameraet var sjølvsagt utlada... Men det gjekk fort oppover, når eg ikkje skulle stoppe og fotografere heile tida! ;) Leggjer ved eit bilde frå i fjor haust, og eit lånt bilde. Så får eg prioritere kamera neste gong :) Kanskje eg kan leige ein slik sherpa? Då hadde eg nok fått med meg alt!
  




Frå toppen. Med sunnmørskysten der ute i det fjerne. Også Alnes-stranda mi! :)
Det nedste bildet kan eg ikkje finne igjen kjelda til! Forgive me, den som har tatt det!



**************

Ha ein vakker fredagskveld!

Klem
Elin





8 kommentarer:

  1. Hei Elin
    Oj, så flott – ingen ting som kan måle seg med Sunnmørsalpene!!! Virkelig nydelig utsikt, og en imponerende turløype :) Likte også veldig godt nummer skiltet ditt, nydelig… Masse nydelig bilder nedover, har sittet å kost meg masse her inne hos deg nå :) virkelig mange flotte bilder du viser… Ønsker deg en riktig fin helg, og sommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Wow! For en utsikt:)
    Flink du er vennen, skikkelig spreking;)
    Ønsker deg en deilig sommerkveld:)

    Klem fra Lise

    SvarSlett
  3. Jeg må bare si meg enig med Lykkelise ang utsikt og at du er litt av en spreking:-)

    God fredagskveld til deg & dine. Jeg venter på søstersen. Vi skal se Sex in the city1 i reprise...igjen:-)

    Klem

    SvarSlett
  4. Oj du er dyktig...
    Trur ikkje eg klare det nokon gong..

    SvarSlett
  5. Wiii..her var det høyt, sier jeg bare! Men så kult at du gikk helt opp dit. Tøff og sprek er du Elin!
    Må føles godt etterpå. Slike høyder har jeg aldri gått. Jo, forsåvidt..jeg gikk jo tross alt Galhøpiggen på leirskole i 6.klasse. Hehe.. men det var før jeg hadde utviklet høydeskrekken. Huff.
    Men alvorlig vakkert er det helt garantert!!

    Klemmer i fleng, Line

    SvarSlett
  6. Hej,
    låter som en fantastisk utflykt!
    Hoppas din helg är bra.
    Kram J

    SvarSlett
  7. Nydelig! og det må være fantastisk flott å bo i deres landsdel med så og si alt det Norge kan by av vakker natur-
    Her settes kursen mot fjell og vann og gleder oss til late feriedager-
    Så flott husnr skilt, Elin

    Kose dere resten av sommeren, så blogges vi.

    Klem fra Eli

    SvarSlett
  8. Kjempeflott Elin,var sikkert rart å ikke ha kamera med.Jeg har bare et lite kamera så jeg får det alltid med meg.Nydelige bilder du viser,alltid. Å likte nummerskiltet ditt godt,sink er bare så skjønt.Å herrlig at det passer med alt det man har ellers også.Ønsker deg en flott uke å jeg blir gjerne med deg på tur igjen.. Klem fra Karin

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!