...

mandag 12. juli 2010

ZanZ, tinekhome og hjerte i gåve...



***********
Sit her og ventar på besøk. Gulrotkaka er ferdig, og så kom regnet litt upassande. Hadde tenkt meg ut i hagen ein runde? Skal lage kyllingsalat, men fekk litt tid til overs. Og med regnet kom ei luke for litt sommarblogging :) Det er jammen godt å ha ein pause i kvardagen. Å gjere heilt andre ting enn det vi gjer til vanleg. Seinare i dag skal heile gjengen på kino. Lillebror har masa sidan i dag tidleg; NÅR skal vi reise og sjå Shrek??? I går fekk vi ein draumedag. 28 grader, og sol på trøtte kroppar. Det vart over 60 mil i bilen på laurdag, og det kjende nok både liten og stor. Vaskemaskin er ei flott oppfinning, tørketrommel likeså :)

I går kveld fekk huset seg ein omgang, og nye ting kom på plass. Eg var så heldig å få meg ein liten time i Lillestrøm på ZanZ, medan dei andre åt middag. Ikkje nøye med mat til mor, berre ho fekk handle litt! Kjempefin butikk, og verdens koselegaste innehaver gjorde opphaldet veldig vellukka! Konsentrerte meg om små og flate ting, men det sklei litt ut kan ein seie... Det var ikkje så lett å få alt inni ein allereie overfyllt bil... Men viljen er alltid stor når det gjeld slike saker, så alt kom inn i bagasjerommet til slutt. Størst plass tok 4 lampeskjermar og to puter frå tinekhome. Passa perfekt inn i heimen etter mi meining. Og då var det verdt omstabling av 4 koffertar, joggesko, skitne handklede, ny bøtte som lillebror måtte ha, to soveposar osv.osv. osv.

På bursdagen min var vi bl.a. i dyreparken i Furuvik utanfor Gâvle. Vi sette stor pris på å få sjå havet der, etter temmeleg mange mil inne i svenske skogar. Min kjære mann kom opp frå stranda med ein spesiell stein til meg. Den er forma som eit hjerte, og sjølvsagt måtte vi ta den med heim hit. Det er han som har plassert steinen på bordet ved sidan av sofaen, og den passa godt inne i det andre hjertet mitt? :) 




Har hatt slike skjermar øverst på ynskjelista mi lenge, og eg har litt bobler i magen når eg ser på dei :)
Meir bilder frå ZanZ handelen min kjem seinare! :)



Tusen takk for fine helsingar! Og så er det kjekt å sjå at stadig fleire er innom meg og Daumesidene mine!
Til og med når eg har bloggeferie :)


*************************

God klem frå meg!

Elin

♥ ♥ ♥

16 kommentarer:

  1. Å du din heldigris:):)
    Eg DIGGAR Tine K, spesielt lampene i alle mulige fasonger, dine såg kjempefine ut og passer godt inn i heimen din. Hørest ut som du har hatt en fin tur, gjer seg å komme til nye omgivelser av og til, og godt å komme heim også:)

    Sommmerhilsen Kristine

    SvarSlett
  2. For ein nydeleg hjarte-stein frå din kjære! :D
    Og dei lampeskjermane var LEKRE :D *elsk*

    *bursdagskraaaam på etterskudd*

    SvarSlett
  3. Ah♥ Lekre lampeskjermar!

    Ein får plass til det ein vil☺

    Har ikkje vore på Zanz enno, men det er ein butikk som står høgt på lista☺

    Kos deg med besøk og gulrotkake☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  4. hei på deg...
    så fint at dere har hatt det fint..
    vakker stein...

    deilig med stille kvardager også, tid til besøk og å rusle i hagen...

    TineK har myelekkert, Zanz også, heldig som har vært innom der...

    de poselensknottene har eg make i et skap...

    kos deg videre med gulrotkake, salat og gjester i seommeren....

    SvarSlett
  5. Heisan Elin

    Lenge siden sist....

    jeg kom innom siden din helt tilfeldig, sikkert sjebnen.

    kjempe fin side og veeeldig inspirerende!

    Jeg sitter her på jobben og bare hopper på stolen, jeg har ikke tid å kaste bort på jobb nå.
    Men nå er det ferie om 4 dager.

    Hils Rune!

    Klem Yvonne

    SvarSlett
  6. Så lekre lampeskjerma!! Vi reiser sørover onsdag, så ej gler mej masse til å sjå litt anna enn sunnmøre nokken daga :) Høres ut som dokke har hatt en flott tur, og bilda du har lagt ut e berre nydelige og stemningsfulle. Ha en fortsatt fin sommer. Klem fra mej :)

    SvarSlett
  7. Oyyy da gleder vi oss til å se. ;o)

    Spennende med noe nytt. Vakre bilder under her forresten

    Ha en super uke.

    Klem Simone ;o))

    SvarSlett
  8. Hej,
    Jag är oxå en stor fanstast av TINE K. Så många fina saker.
    Kram J

    SvarSlett
  9. Det er vel nok en romantisk mand du har, super lækker sten og ja Tine K.design er lækkert.

    Hej fra Lisbeth

    SvarSlett
  10. Så koselig med steinen! :)

    Vakre bilder du viser, knallfine lampeskjermer! :)

    Ha en fortsatt fin sommer!
    Klem

    SvarSlett
  11. Næ! Har du vært på mine kanter altså ?! Så moro!! Ja, Zanz har mye lekkert. Du har funnet deg noen rålekre lampeskjermer ser jeg :)
    Nydelige og grå. Stoffet var jo bare skjønt!!

    Så koselig med det steinhjertet du fikk. Det får en spesiell plass hos deg tenker jeg;)

    Kos deg på kino:))
    God klem fra Line

    SvarSlett
  12. Først av alt - håper dere hadde en fin tur gjennom Øyer og Gudbrandsdalen, jeg har tenkt på deg!

    Og så: gratulerer på etterskudd:-) Den steinen du fikk av mannen var kjempesøt.....og de nye tingene dine: LEKKERT!!!

    Ha en fin kveld:-)
    Lisaklem

    SvarSlett
  13. Nydelige lampeskjermer!

    Hjertesteinen er bare helt skjønn og et fantastisk fint minne :)

    Nydelige bilder og vakker musikk gjør at jeg nesten ikke har hjerte til å lukke bloggen din etter endt besøk.. Så jeg er definitivt en gjest som TRIVES :)

    Nyt kvelden og besøk!!

    Solskinnsklem!

    Tove

    SvarSlett
  14. Åh så lekre lampeskjerma!! Skulle ønske slikt passa inn her hos oss..
    Hjertesteinen var berre supersøt da! Herlig!
    I går bestilte vi hytte i Sverige, Orsa. Veldig fint for barn der og så er vi ikkje avhengig av finr vær, mykje å finne på uansett. Blir kjekt!

    No skal e sy, har nokre bestillinger og et par gaver å få ferdig før ferien.

    Ha ein fin dag, søta!

    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  15. Jeg må si meg enig, Elin, de lampeskjermene er fantastiske... Så hyggelig at du ble tatt godt i mot av nye eiere på ZanZ, det er søte jenter:-) Neste gang håper jeg vi kan sees! Gleder meg til flere vakre bilder!! Klem fra Laila

    SvarSlett
  16. Hei....jasså du har vært i område rundt her jeg bor du a;o) Skjønner godt at du koste deg på Zanz ja...og litt av noen fine urskiver du har kjøpt deg. Tror jeg må ta meg en tur dit en dag jeg også....Grattis med dagen som har vært også..Gleder meg til å følge bloggen din videre gjennom sommeren. Håper solen skinner der du er...her har det vært grått og trist i dag. Klemz

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!