...

mandag 26. april 2010

Oliventre, svar på spørsmål ... og peon ;)


 
Hei igjen! Då var dagen på hell, og eg har hatt ein kjempefin måndag. Og som eg trudde, vart dagens bilder prega av bilda eg viste i dag tidleg. Eg har stulla rundt her, og ommøblert aldri så lite ;) Og det kjennes alltid så inspirerande. Det vesle bordet som eg måla for ei tid tilbake sidan, har fått kome ut på kjøkkenet. Tallerkenhylla skal opp igjen, men måtte berre leike meg litt med spegelen frå gangen. Eg kjøpte meg eit oliventre på laurdag, og er i konstant redsel for å drepe det... Det skal ut på hagestova, og eg håper det vil trivast der. Når min kjære snekkar dukkar opp igjen (kvar er han blitt av?) og fullfører arbeidet med den nye døråpninga, blir det bilder frå heile kjøkkenet og stova. No ser det ikkje så koseleg ut her. Har store planar for litt meir forandring før sommaren kjem, men tida får vise. Eg førsteprioriterar å jobbe no. Fantastisk fint etter to års sjukmeldig! :)

Eg er ikkje så flink å huske på å svare på ting dokke spør om, prøver å ta det etter kvart. Men veit at eg dett ut av og til. Sorry! Her er nokre ting eg kjem på at nokon har spurt om :

* Stolen som er på bildet er gamal. Han er så nedsliten, at eg må stadig støvsuge under og på han ;) Målinga dett av! Men eg er så glad i stolane slik dei er, har to, at dei skal få vere slik dei er!

* Vi har furugolv i heile huset. Golva er olja med lyst pigment i. Eg hadde på alt for mykje olje for elleve år sidan, og polerte ikkje det overskytande ned i plankane. MEN det skulle vise seg å bli veldig bra likevel.
 Flott å vaske, med glatt finish.

* Fargen på kjøkkenveggen er Elin spesial, ei blanding mellom Lys Provence og Lys Toscana. Det er same fargen på stova også. Gangen og loftstova er Sand frå Jotun.
(ein av mange med det navnet, spør meg dersom eg skal finne fram fargekoden!)

* Bilda eg har vist i det siste med solnedgang, er tatt frå terrassen vår. Horisonten er mot Glomset, og Brattvåg ligg ute til høgre. Ålesund og Vigra mot venstre.

* Av og til brukar eg interiørblad som bakgrunn når eg tek bilder. Eller eg har favorittsider på innsida av lokket på den store zinkboksen min. Difor såg det ut som om eg hadde tolix stol, og gamle franske englevingar her for litt sidan. Eg har IKKJE slike skattar i hus - desverre!

* Eg lagar ikkje ting for salg. Eg er ein superamatør i det meste eg gjer. Her går det på vilje og feeling, ikkje kunnskap!!! Yndlingsuttrykket mitt, arva frå mormora mi, er: "Det er bedre å vere raualaus, enn råalaus!"
(oversetting raualaus : rompeløs, råalaus : rådløs)

Og her er dagens bilder ;)







Oppsann! Der var peonen igjen! ;) Eg klarte ikkje å la vere... Forgive me for repeating myself... Og så den fantastiske lukta den har!

Til slutt vil eg takke for at så mange har byrja å lese bloggen min igjen. Eg må innrømme at det varmar hjertet mitt veldig! Eg finn igjen inspirasjon og styrke til å ta bilder, og det er eg veldig takksam for. Og det er kjekt å bli sett og lest, og å få så mange fine kommentarar!


Ynskjer deg ein fin måndagskveld!

Elin

21 kommentarer:

  1. Heia!
    Spennande ting på gang med deg,gleder meg til å sjå bilete når nedslåing av vegg er ferdig, held på med same greia her hos meg! Oliventre har du også fått i hus ja, gi det mykje vatn, og ein dusj i blant, so skal det nok gå bra:) En racer er du, til å legge ut nye og inspirerande bilder, til glede for oss som titter innom.

    Ha en fin kveld,
    ♥-lig hilsen Kristine

    SvarSlett
  2. så fint tre!! har lyst på et sånnt!!
    og peoner... lovely!! ser gjerne mange bilder av det;)
    ha en fin kveld
    klem

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder. Har lyst til å slipe og male mitt gulnede furugolv, men det er litt av en jobb, må mote meg opp først. Ha en kjempefin uke..klem

    SvarSlett
  4. Go kveld ☺
    Kjempeflotte bilder, som gir mykje inspirasjon☺
    Skulle ønske ej va like flink....
    Ønske dej en fortsatt fin kveld♥

    SvarSlett
  5. Flotte bilder Elin.....men liker hylla der best:):)
    kos deg
    eddaklemmer til deg:)

    SvarSlett
  6. Lekre bilder og koselig å lese litt meir om dej. Drømmer om skikkelige tregolv slik du har, i det nye huset, men har ikkje fått mannen heilt med på det enda :P Ha ei fin veke videre. Klem fra me!

    SvarSlett
  7. Nydelige og inspirerande bilete. Oliventre er så vakre, eg kunne godt ha tenkt meg eit slikt. Og dei fyldige peonblomane er berre herlege, eg gler meg til dei begynner å bløma i hagen, men går vel ei stund til det.... ute er det så kaldt og vi har fyrt i ovnen i kveld. Ha ei fin veke, Elin. Klem.

    SvarSlett
  8. Hei Elin-
    Takk for hyggelig ord, det kommer egentlig ikke som noen overaskelse på meg at jeg har så lave verdier allikevel er det rart å si at man har anemi og nå må gjøre noe med det siden jerntab eller annet ikke hjelper:(

    Oliventre er jo så flotte, har ikke turt å ta ett inn i hus jeg, tror jeg knekker det før det er i hus....
    Bildene du viser er like nydelige, og spent på å se ferdig hagestue, en ting til, furugulv ja, det er drømmen, har ett på rommet til eldstemann, super enkelt å vaske og holde pent.

    Nå skal jeg vandre litt rundt i bloggens verden, mens mannen snekrer og styrer i 2 etasje

    klem i fra Eli

    SvarSlett
  9. glemte noe, hvor jobber du nå?
    Gratulerer forresten!

    klem

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder :) den stolen din er så utrolig lekker!♥
    Ja jeg har lovet meg selv å gå til innkjøp av ett nytt oliventre, jeg tok kverken på det jeg kjøpte i fjor.. den likte seg ikke i garsjens kalde rede.. uff, må ta bedre vare på det neste år :)og jeg som hadde lest om hvordan man lar de overvintre.. jaja, bedre lykke neste gang!♥ Jeg elsker din peon så la den bare være på bildene hihi, minner om sommer og varme :) klør i hagefingrene!♥
    En strålende uke ønskes deg kjære venn!♥
    Klemmer fra meg
    Anki

    SvarSlett
  11. Flotte bilete..
    God natt inn i fjorden ;-)

    SvarSlett
  12. Flotte bilder..Du har så mye lekkert..Og oliventreet var kjempe flott, jeg har og kjøpt ett i vinter, men det ser ikke såå frodig ut lengre. Håper bare jeg ikke har drept det, det var stort og dyrt,hehe.Ha en flott uke, klems..

    SvarSlett
  13. Heia berre innom for å si hei - og håper du får mange fine dager denne veka ;)

    eg er no kommet vel fram til oslo - og håper dagene går fort slik eg kommer heimat fort også
    nattaklemma
    ps... kor fine bilder

    SvarSlett
  14. Hei på deg.

    For en vakker blogg du har! Her må jeg innom mer. ;o)

    Ha en god kveld.

    Klem Simone

    SvarSlett
  15. Hei☺ Utruleg fin blogg du har-la meg til som følgar eg☺
    Flotte bilder!
    Oliventre er så fint, eg klarte dessverre å ta livet av mitt i vinter :(
    Ser du har kjøpt stor urne på KID, eg går å lurer slik på å kjøpe samme☺
    Og den gamle stolen var nydeleg ja☺

    Håpe du får ei fin veke☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  16. Herlige bilder du viser
    Ha en nydelig tirsdag

    SvarSlett
  17. Nydelige bilder fra deg som vanlig. Du har en så herlig stemning på de ☺

    Ha en superfin dag videre. Klem NinaB♥

    SvarSlett
  18. Så spennende og få gå igjennom et hus...der vil jeg og være:)
    Kos deg snuppa....i dag skal jeg kose meg...lønnn:):)
    eddaklemmer tilbake til sunnmøre:):)

    SvarSlett
  19. Den stolen din er så koselig Elin. Jeg har jo blitt inspirert til å male min stol her i litt lignende farger som den kassa di..og jeg hadde å lyst til å finne et stoff å trekke den om i den sarte rosafargen som du så ofte har vist..som for eksempel med langlysa i snøen i hjertelysestakene dine (da det plutselig snødde igjen vet du..etter at du hadde litt vår)..ja, også peonene dine nå..og julekortbildet av barna..i grått og rosa. Uansett..det er neimen ikke lett å finne det gitt. Mye tapeter i den stilen da, men. Jaja..jeg leter videre. Morsomt ordtak fra din mormor :D Herlig! :)
    Jeg har ikke dårlig tid jeg..det blir så fint så ;)

    God klem fra Line

    SvarSlett
  20. Beautiful, beautiful photography. I will certainly be back for more...

    SvarSlett
  21. check out the post right here find out this here this moved here you can check here Click This Link

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!