...

mandag 19. januar 2015

"New" bedroom

















Med god hjelp frå ein nevenyttig ven, har soverommet fått ein ny utsjånad. Bjelkane har ligge i naustet til mamma i årtier. Dei vart fjerna frå huset til farmora og farfaren min på åttitalet. No er dei på plass i arka som snur ut mot fjorden. Det vart ein fantastisk forskjell! Det kvite smykket er nytt, det med svarte fjør har eg laga sjølv. Inspirasjonen til denne romfornyinga kom frå bilda til Hannah Lemholt, og Love Warriors. Eg kan nesten ikkje forklare stemninga eg kom i. Ikkje visste eg kva eg skulle gjere, eg berre arbeidde og kreerte med hjertet denne gongen. Det er FANTASTISK å sove og opphalde seg i dette rommet med utsikt over ein magisk fjord på vestlandet... 


With help from a friend, I have transformed my bedroom. The old wooden beams had been put away in my mothers boathouse for ages. They where in my grandparents house a long time ago. They died before I was born. The only thing new in the room, is the necklace. It`s not from Dream Warriors... BUT; my great inspiration is this firm. Not at least Hannah Lemholt that has inspired me for several years. The other necklace with black feathers, I made last night. A lot of fun making your own stuff! 




Elin







8 kommentarer:

  1. W O W !! Knallfint ble det !
    Ha en strålende dag :)
    Klem, Ingrid

    SvarSlett
  2. Så tøft soverommet ble, mye råere og kulere i uttrykket. Akkurat slik som deg har jeg inntrykk av ;-)

    SvarSlett
  3. Elsket det før og elsker det nå :) :)

    SvarSlett
  4. You have nice post. Check this profile for more interesting stuffs. Awesome!

    SvarSlett
  5. Excellent post. I was always check this blog, and I’m impressed. Greatjob!

    SvarSlett
  6. Your way of writing blog is very great and cool. Keep up the good work!

    SvarSlett
  7. I appreciate this information. The article peaked my interest. Thanks

    SvarSlett
  8. Keep checking for new information on this. Good job Thanks man

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!