...

fredag 2. januar 2015

HAPPY NEW YEAR!























Godt nytt år! Eg har klart å vere sjuk sidan lille julaften. Vart operert 30.desember, og har i tillegg fått meg ein heftig reaksjon i magen etter hard medisinbruk... Men til tross for lavt energinivå og slapp kropp, så måtte eg blogge i dag! Har fått så mange nye følgerar på Instagram i romjula, fordi kjekke folk linker til meg. Dette setter eg enorm pris på, og vil sjølvsagt gjerne yte litt ekstra framover! Eg skal ta det med ro i januar, og håper derfor å kunne ta meir interiørbilder, og kose meg med blogging! 


Ynskjer alle som er innom eit flott 2015!



Elin





2 kommentarer:

  1. Takk for nydelige bilder :)
    Ønsker deg alt det beste for det nye året :)

    SvarSlett
  2. Godt nytt år til deg og dine!
    Trasig at året skulle ende slik..

    Stor god bedrings klem :-)
    Ps : Tusen hjertelig takk for kommentar. Har ikkje vore storblogging på meg i det siste. Men har sakna deg i bloggverda.. Kjekt om du orke blogge litt.
    Men hugs det skal vere lystblogging og ikkje pliktblogging..

    SvarSlett

Kommentarane gir næring til min kreativitet! TUSEN takk for at du lyser opp kvardagen min!